**Den stora feta LCHF-tråden**

URK! Not my cup of tea.... smaken är uppenbarligen som baken

Jag har omarbetat den lite. Även om det är förbjudet. Receptet ligger i r-tråden, tror jag

Att befinna sig i vårt lunchrum var som att gå på minerad mark...
2 stoooora korgar med frukt och godis, samt kanelbullslängder i MASSOR. Den godaste sorten med massor m kanelsockersmör i....
MEN JAG ÅT INGET!! INGET!!
Jag åt min torskrygg, dillsås, tomat och medhavda boutny-bit och gick igen. High five på mig själv
Tack alla ni vad ni är söta som hejar på mig
Jag fick verkligen kämpa med varje fiber i min kropp för att inte skiva en stooor bit krans och möla i mig. Helt nybakad och ljummen. Förr tyckte jag att en stor fördel med mitt jobb är alla leverantörer som kommer med "mutor" hela tiden... Men nu vet jag inte riktigt Det mesta kan jag stå emot, och ofta är det inte så goda saker... Frallor blir jag liksom inte sugen på... Och ofta är det ju mandel i kakor/tårtor som kommer... Men just kanel-längd är ju min "bästa" kaka, haha
Men som sagt - jag stod emot och känner mig väldig stolt
(Sen att sambon och jag moffade bounty på kvällen är en annan historia, men jag tröstar mig med att det iaf inte var en massa carbs i det, och jag blir ju inte dålig i magen av det heller, som jag garanterat skulle blivit av bulle)