**Den stora feta LCHF-tråden**
Ekorren - Sator är han och kollar på.
Morrn i tråden!
Här fick man ingen vidare sovmorgon och inte fick jag somna tidigt heller så jag känner mig lite mör. Men min tätistriss är alla influensasjuka och min nyblivna ettåring bara sover kasst ändå. Dessutom var maken på galje igår och kom hem sent och mådde inte bra. Han hade dock inte festat utan också drabbats av influensan. Tur jag redan varit dålig så jag kvicknat till fysiskt.
Frukost här idag blir Pones med massor av smör och ost, till det dricker jag te med cocosa (min universaldryck). Resten av familjen kommer nog att äta rostat bröd och dricka kaffe/oboy (vilket mina barn får på helgerna). Barnen brukar äta honung på mackorna på helgen också, är det helg så är det. Jag saknar honung lite faktisk för det har jag älskat sedan barnsben.
Jag saknar lakrits också, det är mitt absoluta favoritgodis som jag tom uppskattar bättre än choklad (!). Visst var det någon som nämnde att man kunde äta äkta lakrits? Jag har sett att lchf-butiken ahr någon form av lakritspastiller, är det någon som testat dessa?
Jag har alltså varit uppe sedan 7. *s* Insåg att man kunde tolka det som att jag inte tyckte att sova till efter nio var sovmorgon.