**Den stora feta LCHF-tråden**
ÅÅ dom med kanel och vanilj blev goda, blir nog jättegott till frukost imorn med massor med grädde:)
ÅÅ dom med kanel och vanilj blev goda, blir nog jättegott till frukost imorn med massor med grädde:)
Godmorgon alla!
Väg och mätdag idag, inget hade hänt, lite trist då jag skärt ner till 10g kolhydrater eller mindre per dag. Men jag struntar egentligen vad vågen säger för är 169,5 och väger 56 på morgonen så kroppen är nog rätt nöjd då jag har mycket muskler. Men vill få bort putmagen och låren men de gååår så segt. Bara bita ihop. har trottsallt inte blivit av med mitt sug ännu så går runt och småäter ost och sådant hela tiden vilket gör att de blir för mycket varje dag=/
Föresten här i min lilla stad fagersta skiiner solen och man blir så glad så därför ska strax träningskläderna på och ska ta en powerwalk innan frukost:)
Då har jag vart ut på en 70minuters morgonrunda, åt sedan halvsatts pannkakor med smör och en oopsie med smör och skagenost. Känner mig rätt mätt och ska iväg till gymmet en sväng alldeles strax! Jaag undrar också dedär med att om de är "onödigt" att träna. Jag tränar 5 dagar i veckan och ibland två pass per dag, jag vill ju ha resultat av de också.
Efter träningen (om jag är hungrig) Blir de två oopsies med kalkon och ost på sen in i ugnen och ikväll ska jag käka hamburgare! Mums!
Frukost: Pannkakor med smör , en oopsie med smör och skagenost
Lunch: Ingen, men blev två babybell efter träningen och sen när jag kom hem åt jag två oopsies med rökt kalkon och riven ost på
Kvällsmat: Blir hamburgare om jag blir hungrig annars äter jag nog bara en babybell eller något liknande, proppmätt nu.
Letar också efter dessa "fläsksvålar" vart finns dom?!
Ha en underbar fredagskväll alla i chatten!
Godmorgon alla.
Jag undrar om de är någon skillnad att t.ex fuska med a vad ska vi säga, typ pasta, eller godis??
Jag känner av i magen direkt när jag kommer upp i förmycket kolisar därför undrar jag om de är någon skillnad då jag senare kommer vilja unna mig lösgodis då och då..
Och igår sa min kompis att de var jättefarligt att äta lchf och massor, men jucea, hur länge hade du ätit strikt lchf innan gallan pajja? Är de någon risk att detta händer?