Martina 76 skrev 2011-04-11 10:57:11 följande:
Hur lång är du, hur mycket väger du och hur mycket vill du tappa? Nyfiken på om våra kroppar hittar jämvikten tidigare än vår egen uppfattning.

ja jag ligger mellan 67-69, och är 168 lång! Du ligger lite lägre än jag alltså, men ändå ganska lika! Jag vet att jag har en extra krånglig kropp just nu med, så jag är inte förvånad över att jag ligger lite sämre till än andra!
tiiitti skrev 2011-04-11 11:03:50 följande:
Vad menar du med att köra drastiskt. Du har säkert redan berättat de, men de skrivs så otoligt mycket i denna tråden och jag har inte varit inne sen i fredags så omöjlig läsa igenom allt.
Ja, det vet jag knappt själv. Jag vet att jag måste höja kolhydraterna lite, för jag har blivit så otroligt kolhydratskänslig nu. Får blodsockerpåslag (och fall) av nästan ingenting! Så troligtvis så måste jag öka på kolhydraterna lite (kanske till 30 gram) och bli stenhård med kalorierna och se till att jag får i mig helt rätt saker inte bra på dagen eller veckan totalt utan kanske till varje måltid.
Jag är bara i tankeprocessen här än så länge, går ju och hoppas på mirakel, att vågen plötsligt ska röra på sig... man får ju börja inse fakta nån gång