• jeng

Jag kanske skulle köra ett par veckor på pastadieten istället, för att lindra min magkatarr! Vad tror ni om den? Pasta med gräddsås

• jeng

Jag är också gärna med i en FB-grupp! Tänk på att göra den sluten bara, så att man får ansöka in i den, annars tycker jag att iden faller lite. men det kanske bara är jag.

• jeng

haha och nu tvärdog den här sidan istället eller

jag sökte på "stora feta lchf" och då fick jag upp den som enda träff. 

• jeng
    Asereht skrev 2011-04-12 12:32:14 följande:
    Undrar samma, oftast när man gör så här så flyttar antingen allt över till fb och tråden dör sakta ut eller tvärtom.
    min mammatråd för stora pojken har ju en fl-tråd där vi pratar i allmänhet. sen använder vi fb-tråden om man vill diskutera saker "hemligt". plus att vi använder fb såklart för att chatta direkt med folk ur tråden, eller bara för att det är kul att följa folk även till vardags när man är så tajta och pratar så mycket!
  • jeng
    Denebola skrev 2011-04-12 12:41:33 följande:
    Kommer inte gå med i gruppen, tyvärr. Eftersom alla medlemmar syns när man söker och så...
    Du menar att man kan se vilka som är medlemmar, även om man inte kan läsa vad alla har skrivit tex?
  • jeng

jaja, ja jag har inget emot om gruppen blir helt hemlig så att säga. jag förstår att inte alla vill flagga med allt! jag är bara dåligt insatt i hur grupperna funkar.

• jeng

Jag har knappt märkt nåt av halsbrännan på hela dagen, men så fort jag kom hem så börjar jag rapa och magen börjar ömma igen... Inte så att det är ett stort problem, men man undrar ju. Kan iofs helt enkelt bero på att jag åt en shake efter att inte ha ätit på ganska länge. Vi kan ju hoppas på det om inte annat!

• jeng

men JISSES vad magen gurglar och har sig..... rap gurgel rap gurgel... vad är det frågan om? sån vad ju magen igår kväll med, men är det inte jättekonstigt att jag knappt märkt nåt alls på dagen idag?

• jeng
    JAndersson skrev 2011-04-12 15:10:37 följande:
    Kanon ju! Vet inte om du såg inlägget jag skrev till dig om citronvatten? Jag brukar dricka det till måltid och det känns faktiskt bättre. Lite i alla fall. Men jag är jättekänslig i magen.
    Ja, skönt att känna att det håller sig på ok nivå när man ska försöka arbeta med proffsigt intryck på sin arbetsplats. Men jättekonstigt att det började bråka i magen så fort jag kom hem!

Läste om citronvattnet och avskrev det. Det står med på flera av mina "icke-listor" som jag har fått av sjukvården. SOm jag iofs inte litar blint på, men jag vet tex att jag absolut inte kan dricka apelsinjuice, så citron låter väldigt fel. Jag förstår inte hur det kan bli basiskt, det är ju en stark syra...? 
Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**