jeng skrev 2011-03-04 16:51:03 följande:
Chill out i glaset, OLWs salta mandlar bredvid, och ungarna sitter vid bordet och moffar korv med bröd!
Varför bråkar jag egentligen? Jag har ungar som behöver gå upp lite i vikt, och tar jag fram korv med bröd så äter som båda två i mängder. Ändå står jag där och envisas med annan mat, och så petar dom inte ens, utan lägger sig hungriga... Hmm... Mer korv med bröd åt folket!
Jag har också chill out!

Om det är rödvinet som du syftar på. Mandlarna slut, måste nog ta och skära in på den biten. *snyft*
Men när det kommer till ungarna så får man helt enkelt gilla läget och ge ibland saker som de faktiskt uppskattar. Jag kan inte påstå att mina barn dansar av lycka när de ser en köttbit. Men vanligtvis så lagar jag inget special men ibland får man anpassa menyn, så i afton blir det pannkakor.

Lycka 1 skrev 2011-03-04 16:51:38 följande:
Ja men då är du ju värd att belönas nu!

Jo, iofs. Min 2-årings humör är inte av denna värld just nu, herrejisses. Frustrerad och galen är ett normaltillstånd. Lägg på lite sjuka på det. *suck*
Jag visste att jag muckade med MrMurphy när jag skrev här att barnen varit friska väldigt länge efter att vi påbörjat lchf. Samma eftermiddag drog det igång.