**Den stora feta LCHF-tråden**
Spökplumpen: kryddpeppar! (kallops)
Spökplumpen: kryddpeppar! (kallops)
RebornEve: det där måste jag testa, lät urgott!
Jag har fått svaret på min "gåta" om urgrundshungern - jag ska ha mens om 3 dagar! Jag äter alltid som en hel karl innan mensen ;)
Imorse kom det förväntade innan-men-chokladsuget... Jag sitter nu med en sån där vatten-kokosfett-smör-chokladdryck - men hade ingen kakao hemma så jag tog istället en ruta 70procentig mintchoklad från skåpet. O skippade sötning. HERREJÄVLAR VAD GOTT!!!
Jag saknar inte frukt så mycket men det är för att jag typ bara kan äta melon, banan, clementin o vindruvor färskt... O då är jag iftast bara sugen på det på sommaren :)
Vad äter ni ikväll?
Jag1977, ungefär sådär ser mina dagar ut också, fast minus frökex (ogillar verkligen dom!!). Jag tycker det ser bra ut, fast jag inte vet mängderna ;)
Jag köpte ketostix idag också. Testade ikväll (4 timmar efter senaste intaget av mat) och vet att senast ätna mål kan påverka resultatet. Jag hade 1.5 (typ tredje färgen av... 7 st?). Är det bra? Dåligt?
Var ska man ligga för att inte ha för djup ketos?
Ninis: rimligt vis borde det väl vara samma skala? I så fall ligger jag ju okej till! Tänkte ta ett till i morgon bitti när det är på fastande mage, det känns liite mer tillförlitligt :)
Vad kostade de där ketonstixen till blodmätaren?
Lady Maria: vad heter dom?