• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Shemire: jag har pure Stevia, dvs det är inte utblandat med något. Allt som heter Stevia strö är utblandat med något annat!
    Min Stevia är i en yttepytteliten burk o kostade apmycke, men är tokdryg eftersom man bara använder en knivsudd per gång.
    Det ska stå på din förpackning hur du ska dosera det! Dubbelkolla också vad den är blandad med...

• stjierna

Shemira: pure stevia tror jag bara finns i pulver. Men tänk på att stevia kan ha en eftersmak av anis, för att ta bort den bör du blanda med Sukrin eller Ica Stevia Strö :)

• stjierna

Åkte ur ketos efter ett glas vin i förrgår, men är tillbaka i ketos idag igen - trots yoghurtfrukost, lite fruktsallad på eftermiddagen OCH choklad(99 procentig)efterrätt igår!

• stjierna

Vi ska också haga kalas, men vi bakar båda delar eftersom hälften av släkten äter LCHF, och andra hälften inte uppskattar LCHF-bakverk eftersom dom inte tycker att det är sött nog.
    Det gör mig ingenting, för jag älskar att baka ändå, och oftast gör jag "samma" sak fast den ena lågkolhydrat, och den andra fullkolhydrat :)

• stjierna

Åh, vi åt tacos ikväll! Det är första gången sedan i mars.. Så gott! Och så underbart att kunna äta o slippa matkoma!! :D

• stjierna

Vi veckoplanerade igår:
    Måndag: tacos
    Tisdag: kycklingpaj m sallad
    Onsdag: torsk med pestotäcke i ugnen
    Torsdag: stek med sås, blomkålspuré o sallad
    Fredag: fisksoppa med saffran

• stjierna

Äter ni några tillskott vitaminer o mineraler (typ multivitamintabletter)? I så fall; hur smakar dom och rapar ni av dom? Mina är rent vedervärdiga, luktar (och smakar) gammal spya och luft med den här smaken släpps upp från magen till munnen i flera timmar efter att jag svalt dom... HUA.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**