**Den stora feta LCHF-tråden**
Finns gott om anti-lchf trådar redan.
Finns gott om anti-lchf trådar redan.
Inte för tarvats så men såphia skrev faktiskt inte att det tog ett år att gå mer de kilona.
Oj, inte för att va så, skulle det ju stå
Men va? Brukar gå fortare med lchf?
Det finns de som inte gått ner ett enda kilo förän efter månader med lchf. Alla är olika och ju mindre man har att gå ner, desto längre tid brukar det ta.
Bara för man inte hört om nån så betyder det inte att det finns sånna.
Jag är själv en som går ner ganska snabbt bara jag sköter mej, men vet nån/några i denna tråden som haft det väldigt svårt och som har fått hålla på länge innan dom började gå ner.
Alla är olika.
Ok, ja det kan man ju bli
Nog lätt att jämföra med sej själv.
Tredje veckan på lchf blev resultatet 0,7 kg ner. Första hela veckan utan fusk, de andra två veckorna har det slarvats rejält!
-2,2 kg på de tre veckorna.
Det går inte snabbt, men det går
Tack standby
Väntar mens om en vecka, men den verkar vara pågång redan, så lär väl lägga på mej till nästa vecka. Men det försvinner ju igen
Jag tycker det är kul att alla kör olika strikt. Alla funkar ju inte likadant och då är det ju skönt att se att olika varianter fungerar.
Jag skälv kör ganska strikt men gör avsteg ibland. Avstegen gör jag för att jag vill orka fortsätta. Det tar längre tid men förhoppningsvis orkar jag hålla kosten.
Lite mörk mintchoklad blir det för mej idag
Vägning idag solidare exakt samma vikt som förra veckan.
Känns helt ok eftersom min mens började igår. Hoppas på ett ras kommande vecka i stället.