Inlägg från: ollebulle86 |Visa alla inlägg
  • ollebulle86

**Den stora feta LCHF-tråden**

Lchf för mej är inte när man äter ris, pasta och potatis-skulle det stå

• ollebulle86

Jag förstår vad du menar, men jag anser ändå inte att övriga familjen äter lchf eftersom de äter pasta osv till sin mat.

• ollebulle86

rödnos: jag gör som du-lagar samma mat till alla men tillbehören är olika. Gör inte flera olika maträtter för det är inte nödvändigt.
    Så vi har menat samma men missförstått varandra
    Jag har oxå aldrig heller förstått de som tycker det är svårt att kombinera med övriga familjen (däribland min sambo som tycker det är jobbigt att vi äter olika) men det är en annan femma

• ollebulle86

Jag är väldigt intresserad av kosthållning (och ja, faktiskt väldigt påläst och villig att ta in ny info) och är här främst för pepp och tips.

• ollebulle86

Nån med nått bra recept på nått man kan göra till tårta?

Vi ska ha kalas på lördag och jag ska göra encellig tårta och en lchf (eftersom jag inte vill fuska men ändå vill ha nått).

• ollebulle86

rödnos: Jag är absolut villig att ta in ny info och jag söker gärna ny info oxå om det är nått jag undrar. Innan jag började med lchf så försökte jag läsa på så mycket som möjligt, men helt ärligt så har jag tex jäkligt dålig koll på vad som händer i kroppen.
    Jag vet bara att jag mår bra av det här, försöker hålla mej till grunderna och ta in så mycket tips och info som möjligt av andra och sen försöker jag anpassa det så bra som möjligt så det funkar för mej

Jag bryr mej egentligen inte vad man kallar det man äter och vad man äter, sålänge det funkar för en och man mår bra alla är vi olika

• ollebulle86

Jag har oxå en smågnällig sambo som gnäller över min kost. Han tyckerdet är krångligt att vi äter olika, men jag förstår inte det krångliga med att jag kokar lite grönsaker och äter till min mat istället för tex ris.

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**