yena89 skrev 2011-04-25 14:34:53 följande:
Väldigt OT fråga,
ni som vill svara, hur stor är åldersskillnaden mellan er och era respektive? :'/
Igår föll jag nämligen pladask för kompisens granne, på riktigt. Ramla på balkongen när han upptäckte mig och när han körde hem mig och drog mig tillbaka in i bilen bara för att ge mig en sista puss föll jag riktigt hårt alltså...
Dock är han hela 10 år äldre (32), han är gubbe ju >.<......det blev strul med exet så det funkade inte riktigt som jag tänkte där..
Nu känner jag mig jätte töntig. Som en liten flicka som springer till sin mamma och berättar om att hon är kär i killen på bänken jämte henne >.< Men eftersom många av er är äldre känns tråden lite som en..."extra-mamma" som man kan gå till och klaga och prata av sig

för kärleksprat och min mamma går inte ihop, eftersom ingen är bra nog för mig tycker hon.
Haha, tog 20 min innan jag vågade klicka på "posta inlägget" x)
Äsch, mitt ex var nio år yngre än jag är. Alltså, det kändes rätt skumt i början att ha en sån ung kille, men vad fan, vi var totalkompatibla på många sätt, hade skitkul, kunde prata om allt och dessutom var han uthållig som bara den, ha-haa! Kör på nu för fasiken, kärlek är dyrbart, det har man inte råd att vifta bort på grund av struntskäl!