• stjierna

**Den stora feta LCHF-tråden**

Planerar smått 14: det står oftast på alla förpackningar, o står det inte där så kan du söka på slv.se, eller ladda hem (förutsatt att du har iPhone?) typ ShapeUp o lägga in maten där :)

• stjierna

Zvartaliljan: ta genast bort mbc ur din repetoar! Om du ska viktminska mycket ska du INTE vara proppmätt i 6-8 timmar och sen bara orka lite ost o korv! Eller reducera iaf fettet i mbc!

• stjierna

Zvartaliljan: ät mat, är mitt ständiga råd :P om du ska dricka mbc, så minska åtminstone fettet ;)

• stjierna

Gladskit: ja, grejjen är att jag äter EXAKT likadant som jag gjorde när jag gick ner i vikt för 1-3 veckor sedan, enda skillnaden är att jag nu går upp.... Och den enda förklaringen jag kan hitta är i så fall mensen, annars vet jag inte vad min kropp håller på med...

• stjierna

Jag får sug på allt, nyttigt som onyttigt och jag kan (om jag tillåter mig) äta ENORMA mängder mat utan mättnadskänsla.. ;) under 12-14 dagar (veckan innan mens o ca 5 dagar mens) äter jag endast på rutin för att inte överäta :)

• stjierna

Carola78: grillad kyckling, tag själv-sallad, babybellostar, lallerstedts såser, charkuterier, kallrökt lax!

• stjierna

Zvartaliljan: att ära riktig mat är problemlösaren, helt enkelt ;)
    Håller med om avokado - sååå gott! Jag brukar mosa 1 avokado med 1-2 dl crème fraiche och sedan citronjuice, salt o peppar, så blir det liksom "utspätt" och känns inte som sååå hemskt mycket KH :P

Svar på tråden **Den stora feta LCHF-tråden**