• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • Fru U
    Anonym skrev 2011-02-20 15:48:04 följande:
    men herrehud skärp dig. du kan fan inte mena allvar.. SÄLJ eller skänk djuret ist .. Du måste vara helt sjuk i huvudet. något är riktigt fel!!
    Lite för sent för det. Tror inte folk vill köpa kräk
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
  • Anonym (Satan)
    Fru U skrev 2011-02-20 15:46:40 följande:
    Vad är det sjuka i att äta kött som annars gått till spillo?
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!

Varför ska man tillaga dem bara för att barnet inte vill ha kvar djuret? Då kan vi ju lika gärna koka människor också, kanske också smakar gott?
  • Anonym (?)

Servarar man marsvin well done, medium eller rare? Vilka kryddor passar till? 

• Anonym
    Anonym skrev 2011-02-20 15:42:23 följande:
    McDonalds säljer ju marsvinsburgare i asiatiska länder...
    Det sjuka i att äta marsvinet är att henes DOTTER hade den som HUSDJUR. skulle du hugga av din katts / hunds huvud å sen steka köttet  i stekpannan????? (om nu nu har husdjur)

JAG vet att dem i utlandet äter katt å hund  Men i sverige e de  djur vi har som husdjur
  • Anonym (fy)

FY!
    Hoppas du inte äger några andra djur!!! Helt sjukt... du kan ha sålt/gett bort det på blocket till nåt barn som vill ha det...Om du nu är seriös så tycker jag inte du är riktigt 100 i huvudet...

• Themis

Är man inte ganska  trångsynt om man ser de djur den egna kulturen äter som "rätt" och allt annat som "fel"?

Barn kan säkert bli lessna om man äter upp Griseknoen eller hönan Agda också, så varför skulle detta vara sjukt i jämförelse menar ni?

Hur logiskt är det resonemanget och var alla våra förfäder "sjuka" då bara för att deras mat levde på gården tillsammans med dem?

• Snöviolen
    Anonym skrev 2011-02-20 15:52:47 följande:
    Det sjuka i att äta marsvinet är att henes DOTTER hade den som HUSDJUR. skulle du hugga av din katts / hunds huvud å sen steka köttet  i stekpannan????? (om nu nu har husdjur)

JAG vet att dem i utlandet äter katt å hund  Men i sverige e de  djur vi har som husdjur
    Lika sjukt som att äta kanin.
  • Amazina

Klart TS driver med oss!!! Tycker det är ovanligt många trollrådar idag... Undrar om de har tråkigt på Flashback??

• Polly S

vad är din frågeställning TS?

Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin