• Anonym (mördaren)

Vi åt upp dotterns marsvin

Hon ville inte ha det längre så jag slog ihjäl honom och tillagade honom. Det smakade okej faktiskt men jag har lite dåligt samvete nu och mår faktiskt ganska illa. 

• Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin
  • Anonym
    Fru U skrev 2011-02-20 15:48:50 följande:
    Lite för sent för det. Tror inte folk vill köpa kräk
    Haha aa men man borde tänka innan man ens tänker tanken på att döda ett djur :S

SJUKT!
  • Anonym

jag förstår inte riktigt hur du tänkte när du ska äta upp din dotters husdjur även om hon inte vill ha den kvar.  du borde ha skänkt den ist. ( om nu detta e en sann berättelse)

• Anonym (hemskt)

Hemsk människa...Jag kan inte riktigt fatta hur man ens kommer på något sånt.
    Gick du omkring o tänkte:
    -Aja, hon vill inte ha marsvinet längre då kan jag äta slå ihäl den och laga en gryta. Undrar om potatis passar till?
    Hur blir det när du tröttnar på din sambo? Blir han/hon nåt på grillen?

• Postaldude

Jag undrar hur dottern reagerar när hon får veta att du stekt djuret och åt upp den

• Polly S

hur fattas egentligen beslut om att flytta trådar från KR till sandlådan? hur avgörs det?

• Themis
    Ann Onyme skrev 2011-02-20 16:05:37 följande:
    Troll smakar också gott!
    Absolut, men man kan ju diskutera en fråga ändå, bara för sakens skull?
  • vinterblomma

Köp en kanin nästa gång, tror de smakar bättre

Glad för det mesta!!!
  • Fru U
    Anonym skrev 2011-02-20 15:52:47 följande:
    Fru U skrev 2011-02-20 15:46:40 följande:
    Vad är det sjuka i att äta kött som annars gått till spillo?
    Det sjuka i att äta marsvinet är att henes DOTTER hade den som HUSDJUR. skulle du hugga av din katts / hunds huvud å sen steka köttet  i stekpannan????? (om nu nu har husdjur)

JAG vet att dem i utlandet äter katt å hund  Men i sverige e de  djur vi har som husdjur
    Alltså om jag svälter så skulle jag utan problem äta mina katter!
    har ont i handen o skriver därför som en kråka. FL fixa mobilsurfappen!
Svar på tråden Vi åt upp dotterns marsvin