Inlägg från: TheCoopers |Visa alla inlägg
  • TheCoopers

Pojke i klänning?!

puss skrev 2011-02-28 11:07:15 följande:
    fin hippieteori. synd att den inte funkar så bra.
    Nej men det är väl för att vi som föräldrar inte gör vårt jobb ?

Lär era barn att inte mobba andra . Att det inte är Ok ... och om det händer så måste föräldrarna ta sitt ansvar att se till att de gör allt för att det inte händer igen .

Sen kan alla vara som de är utan att behöva oroa sig för att några skitungar ska reta dem för vad de har på sig .

Stryk skulle de ha !
    I'm the me I choose to be ...
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 12:19:51 följande:
    Yay! Fram för kloning!!!

Fast att tro att det inte blir mobbing för det är bara naivt, faktiskt.

Och är det inte jäkligt märkligt, förresten, hur vi får höra att vi vill ha en "grå könlös massa", när det är DE som förespråkar att alla ska vara exakt likadana för att inte bli mobbade?
    Ja för om alla har samma kläder  så kan man ju mobbas för att man har fräknar , lockigt hår eller bruna ögon . Eller är det meningen att alla ska precis likadana ut för att göra mobbarna nöjda ...?
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 12:19:51 följande:
    Yay! Fram för kloning!!!

Fast att tro att det inte blir mobbing för det är bara naivt, faktiskt.

Och är det inte jäkligt märkligt, förresten, hur vi får höra att vi vill ha en "grå könlös massa", när det är DE som förespråkar att alla ska vara exakt likadana för att inte bli mobbade?
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 14:38:51 följande:
    Inte ens om alla såg precis likadana ut in på minsta mitokondrie, med samma kläder och föräldrar, skulle mobbing upphöra. Det krävsa acceptans för olikhteter, övning på att möta det annorlunda, inte att hålla barn borta från det, som hjälper mot mobbing.
    Ja och det blir ju svårt att möta det annorlunda om man omger sig med människor som alla ser likadana ut

Mina barn lär väl bli helt psykotiska med tanke på alla olika människor av olika ursprung och sexualitet som rör sig i deras liv . Det är rätt kört för dem va ?
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 16:06:32 följande:
    Dom kommer bli sverigefientliga islamistbögar!!!!!!!!111!!!!!23!!! GråterFörvånadSkrikandes
    OH NO !!   Det allra största sveket !

Tänk om de går sin egen väg och går utanför normen Va hemskt !

Inte undra på att världen ser ut som den gör ... med alla dessa individer som inte vänder kappan efter vinden

• TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 17:49:31 följande:
    Precis! För vi vill ju inte bli som de onda kommunisterna, utan ha frihet och demokrati nog att kunna välja att vara precis likadana som alla andra!!!
    Rättning i ledet .. i det hetronormativa , konservativa , alla vi barn i bullerbyn , blåögda ledet .
  • TheCoopers
    Yildirim skrev 2011-03-02 16:13:37 följande:
    HAHAHAHHAHAHAH patetiskt....

Tror din son kommer tacka dig som vuxen om du slutar klä honom med klänning.
    vad är det som är patetiskt ?
  • TheCoopers
    Yildirim skrev 2011-03-02 16:22:47 följande:
    Det handlar ju knappast endast om att idividen har en snopp? Så en pojke är bara en snopp menar du? Snacka om att tänka underligt....

Nej, däremot så ser det sjukt löjligt ut och pojken lär nog inte bli så glad som vuxen då han kollar på gamla foton då han var liten eller att föräldrarna berättar. Jag personligen skulle känna mig förnedrad.

Om pojken valde klänningen själv? OCH? Vet barn alltid sitt bästa eller? Njaa skulle inte tro de.. Det är ni som ska vara vuxna och fatta att det är fel.

För övrigt så var jag inte ens intresserad av vad jag hade på mig på dagis, jag lät mamma bestämma och såg det som en självklarhet.
    Men varför skulle han känna sig förnedrad? Barn klär ut sig och provar på olika saker .
    Förnedrad skulle jag känna mig om jag tvingades bära kläder som jag INTE vill bära .

Min yngsta dotter tex . Hon vill INTE ( och tro mig hon gör det väldigt klart för mig ) ha på sig klänningar eller tofsar i håret . Ska jag tvinga henne då ?
    Kommer hon känna sig förnedrad för att jag låter henne gå i fotbollströja ?

Nej men alla barn är inte som du ...

Du gör verkligen inte skäl för ditt nick ... "Blixten" ?
  • TheCoopers
    Dorian Ertymexx skrev 2011-03-02 19:15:13 följande:
    Och vi kommer tacka dig om du slutar bete dig som en mobbare här i tråden.
Svar på tråden Pojke i klänning?!