Fler som genomlevt stambyte?
Hur kände ni det? Aldrig mer säger jag, aldrig! Det är ta mig sjutton smuts överallt, och grejer överallt. Arbetarna tar ingen hänsyn heller....usch.
Hur kände ni det? Aldrig mer säger jag, aldrig! Det är ta mig sjutton smuts överallt, och grejer överallt. Arbetarna tar ingen hänsyn heller....usch.
Min man har genomlevt inte mindre än TRE stambyten! Jag har inte varit med om ett enda. Efter det han berättat skulle jag aldrig köpa en icke-stambytt lägenhet... Olika företag sköter det dock olika smidigt. Det jag tycker verkar jobbigast är toamöjligheter. En del får ju en barack på gården typ. Blä. Hur lång tid beräknas ditt stambyte ta?
Inte jag, men min då 98-åriga släkting överlevde (och hon har alltid varit pedant), hon är över 100 nu och bor fortfarande hemma, utifrån den erfarenheten, du fixar det jag lovar
Antar att du inte satte upp plast till de andra rummen?
Inte jag men föräldrar på förskolan där jag jobbar har berättat att det inte är så kul, de hade tydligen stängt av värmen helt i 2 rum så det var iskallt där och det var jättejobbigt. Dessutom är det magsjuketider nu och en del av familjerna som bor i lägenheter som stambyts nu råkade ut för att hela familjen fick magsjuka och jag tyckte så synd om dem. Aldrig att jag köper en lägenhet som planerar stambyte.
Smutsen kan jag leva med, men att behöva gå ner på gården varje gång jag ska kissa är mindre trevligt. Speciellt eftersom jag alltid vaknar 2-3gånger på natten för att kissa.