Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?
Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?
Varken till tjejer eller killar. Tycker inte att det är fint.
det passar väl båda:) då ser de ut som små leoparder:) jag har en flicka och hon har en söt leopardmössa, men mer än så vill jag nog inte sätta på henne, det känns lite vuxet/modernt för en bebis. det skal vara rosa, prickar blommor här:D
Nu tror jag de flesta kopplar ihop leopard med minkort klänning eller midjekort sliten fuskpäls. Men idag är det ju väldigt populärt med leomönster på ex sjalar, koftor osv - som inte alls blir billigt om det bärs på rätt sätt.
Såg en väldigt söt leooverall på H&M(?) häromdagen...tycker det funkar till både kille och tjej ![]()
Tycker som några andra här.. leopard passar varken pojkar eller flickor.. =) Men känns efter själv.. du får väl klä barnet i det tills det är nog gammalt att säga stopp. =)
Jag tycker inte leopardmönstrade kläder passar någon oavsett könstillhörighet eller ålder.
Möjligtvis kanske...Babbsan
Så ja, det passar väl lika bra på pojkar som flickor då blir väl svaret.
Jag ÄLSKAR leopard, men det passar nog bara tjejer. Tänk såhär - har du någonsin sett en kille på stan i leo?
Du får självklart köpa vad du vill. Tycker tex. lepardmönsterade leggings är fult, har dock sett urgulliga jackor med svans och öron på luvan i lamm och andra djurimmitationer.
Annat: Leopardmönster passar på leoparder och möjligtvis på nån medelålders trailer trash med blonderat hår... Det hör inte hemma på barn.