• lsabelle

Passar leopard kläder både pojkar och flickor?

Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Passar leopard kläder både pojkar och flickor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
  • Michisen
    lsabelle skrev 2011-02-26 21:27:06 följande:
    jag har redan köpt en leopard overall.. var finns det butiker? saiter där de säljer leopard? vill ha mer mer mer:)
    Just den där jag visade är ingen overall, utan en sparkdräkt, finns på Lindex. www.lindex.com/se/Product/Product.aspx&styleid=12433416&path=3403475;3215210;3232580;3454164;111361

På Rock your baby finns den här: www.oiidesign.se/babyklaeder/bodys.php&prodid=1066&colorid=1595

• Themis
    astalacasta skrev 2011-02-26 21:20:07 följande:
    Leopardmönstrat passar vär framförallt blåhåriga tanter i sjuttioårsåldern och femtioåriga hallickar med vinröd sammetshatt?
    Medhåll! Det hade varenda skräcködla när jag bodde i rikaste lilla hålan i Frankrike.
  • Linda1976

Det passar inte nå NÅN. Det är gräsligt fult och borde förbjudas. Även på gamla damer!! Urk.

Min smak är mycket enkel - jag nöjer mig bara med det bästa.
  • Mirva

TS glömde ett alternativ.

* Urk, det passar inte på någon!

• JuliaåRonjasmammis
    Linda1976 skrev 2011-02-26 23:35:33 följande:
    Det passar inte nå NÅN. Det är gräsligt fult och borde förbjudas. Även på gamla damer!! Urk.
    Mirva skrev 2011-02-27 05:15:59 följande:
    TS glömde ett alternativ.

* Urk, det passar inte på någon!
    Precis.
    Don't mess with my integrity!
  • Boothwalker

Nej det passar varken på pojkar eller flickor. Jag tycker inte det är snyggt alls. Utom på leoparder... =)

♪♫♪ Uuu bejbi bejbi its ö vajd vörd ♪♫♪
  • Aniko

Tycker det går bra på både tjejer och killar men det beror nog mer på hur kläderna är utformade än mönstret i sig. Min son blev utklädd till leopard på dagis och var så himla söt idag . Nu ska jag läsa resten av tråden ...

• Aniko

Isabelle: kan du inte länka till de kläder du tänkt köpa? Ber om ursäkt om du redan lagt in bilder, jag kan inte se bilderna när jag använder iphones familjelivapp.

• NiXxI
    astalacasta skrev 2011-02-26 21:20:07 följande:
    Leopardmönstrat passar vär framförallt blåhåriga tanter i sjuttioårsåldern och femtioåriga hallickar med vinröd sammetshatt?
    jahapp
Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?