• lsabelle

Passar leopard kläder både pojkar och flickor?

Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
  • Stårscha

Nej, passar varken på pojkar eller flickor, såvida de inte ska på maskerad.

• Michisen
    lsabelle skrev 2011-02-28 17:48:31 följande:
    Hahahaha. Gilla gilla gilla.. 

Nä men han ser nog lite horig ut måste jag säga;) 
    Eller så är hon en liten hallick, vad vet vi?
    De kan ju åtminstone inte gnälla på att ungen är WT, det verkar ju som att förutsättningarna finns för försörjning hur som helst!

;-P
  • Dorian Ertymexx
    lsabelle skrev 2011-02-26 20:44:54 följande:
    Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Det saknades ett "övrigt". Jag tycker det är lika fult oavsett kön, men jag skiter högaktligen i om vare sig pojkar eller flickor har det på sig.
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    Michisen skrev 2011-02-28 17:39:43 följande:
    Jag ber om ursäkt för att jag återupprepar bilden men jag måste, för jag är helt chockad över att någon kan se bebisen i sin leopardmönstrade gullffina body och automatiskt tänka: "Åh, en liten hallick eller hora!"

Är ni helt psycho här inne, på riktigt?
    Vi snackar barnkläder...

Jimeny, det är inte undra på att jag knappt orkar gå in på familjelivsforumet numera, de som inte gillar leopard överhuvudtaget drar paralleller till jag vet inte vad... *suckar*
    Och så undrar folk varför ungarna blir mobbade, tacka fanken för det när det uppenbarligen finns så många vuxna som raskt vräker ur sig vad som helst.
    Men snälla Michisen, om rosa på en tremånaders pojke gör denne till en bög, och blått på en flicka skapar en flata, så är det väl solklart att leopardmönstrat skapar en hora eller hallick! Hallååå, hur tror du att horor och hallickar blir till egentligen? *suckar trött* Obestämd
  • Dorian Ertymexx

Dessutom borde väl folk här på FL vara glada om barnet blir hora eller hallick, det är ju bättre än De Värsta Av De Värsta, de som lever på soc! Och en hora kan ju definitivt sälja sig, såsom många tycker att man ska som arbetsssökande!

• Michisen
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 18:00:06 följande:
    Men snälla Michisen, om rosa på en tremånaders pojke gör denne till en bög, och blått på en flicka skapar en flata, så är det väl solklart att leopardmönstrat skapar en hora eller hallick! Hallååå, hur tror du att horor och hallickar blir till egentligen? *suckar trött* Obestämd
    ...f-n, tänkte inte på det.
    Jag är så där genusrabiat i och för sig. Det är nog därför. Jag tror ju inte att jag blir flata ifall jag håller i en skiftnyckel heller. Eller att makens snopp trillar av ifall han tar på sig en rosa tröja...
  • lsabelle
    Dorian Ertymexx skrev 2011-02-28 18:00:06 följande:
    Jag klär mig i blått och i leopard och tror knappast folk ser mig som hora eller flata för de..

och jag skapade denna omrösning för att se om folk tyckte de passa killar och tjejer eller bara killar eller bara tjejer.. och tycker man inget utav det så är det inget av intresse av det.. isf skulle jag väl skrivit fler alternativ.. 

det står tydligt att jag ÄR GALEN I LEOPARD.. och då letade jag efter likasinnade som kunde svara på vem dom tyckte det passa på.. vad resten tycker skiter jag fullkomligt i.. 
  • Lady Dahmer

ja fan! Mer leopard! Jag letar leopardtajts till båda ungarna (en redigan en pöjk och ett lilltimmer) Tänk rockgroupie. Nån som har en aning om vart jag kan hitta?

Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
  • Niveaa

Fanns inte mitt alternativ, Nej det passar inte på någon så länge det inte är maskerad eller en kvinna på 50plus som inbillar sig att de ser unga ut.

• Lady Dahmer
    Cornellia skrev 2011-02-28 17:44:59 följande:
    Vilka konstiga alternativ.

Jag tycker att leopardmönster passar på leoparder. Människor bör undvika detta outhärdligt fula mönstret, ser tacky ut på vem som än har det.

Förövrigt avskyr jag att det skulle finnas mönster, färger och saker som skulle vara "vikta" för ett visst kön.
    men om man VILL se lite tacky ut då? (peg bundy is mah homie)
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?