• lsabelle

Passar leopard kläder både pojkar och flickor?

Jag väntar barn och vet inte vilket kön det är! och jag är helt galen i leopard och tycker det både passar små pojkar och flickor vad tycker ni?

Passar leopard kläder både pojkar och flickor? 

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?
  • Michisen
    lsabelle skrev 2011-02-28 18:05:12 följande:
    det står tydligt att jag ÄR GALEN I LEOPARD.. och då letade jag efter likasinnade som kunde svara på vem dom tyckte det passa på.. vad resten tycker skiter jag fullkomligt i.. 
    Jag gillar din stil! ;)
  • lsabelle

tycker ni som inte gillar leopard kan skapa en egen tråd om det istället

• Cornellia
    Lady Dahmer skrev 2011-02-28 18:07:51 följande:
    men om man VILL se lite tacky ut då? (peg bundy is mah homie)
    Det är ju helt upp till var och en, JAG tycker att det är tacky och fult, men om det är det man vill så är det väl bara att dra på sig hur mycket leopard som helst.

(det övergår dock mitt förestånd om någon skulle vilja se ut som peg bundy!)
  • Lady Dahmer
    Cornellia skrev 2011-02-28 18:11:45 följande:
    Det är ju helt upp till var och en, JAG tycker att det är tacky och fult, men om det är det man vill så är det väl bara att dra på sig hur mycket leopard som helst.

(det övergår dock mitt förestånd om någon skulle vilja se ut som peg bundy!)
    peg rockar
    Gillar du mina inlägg? Läs min blogg! Den är skitbra! - ladydahmer.se/
  • Moomintrollet

jag tyckte det va lite komiskt! inte säkert han/hon kommer ha det när de e 16, 40 eller 60 sen i still liv....allt beror ju på hur själva outfiten ser ut!! den där bodyn va ju skitcool i rosa som en la upp här. Däremot e Tshirten för mycket "raggare" för min smak men e man raggare så passar det väl antar jag. Det e också skillnad på en catsuit i leo och en liten baby body!! baby body e sött!!

• Dorian Ertymexx
    Michisen skrev 2011-02-28 18:01:55 följande:
    ...f-n, tänkte inte på det.
    Jag är så där genusrabiat i och för sig. Det är nog därför. Jag tror ju inte att jag blir flata ifall jag håller i en skiftnyckel heller. Eller att makens snopp trillar av ifall han tar på sig en rosa tröja...
    Mhm! Men har du vågat PRÖVA det då? Eller tror du bara sådär litet kyrkligt, fast du vet att du har fel???? ;P
    Jag är inte en kvinnokarl! Men jag jobbar på det!
  • Dorian Ertymexx
    lsabelle skrev 2011-02-28 18:05:12 följande:
    Jag klär mig i blått och i leopard och tror knappast folk ser mig som hora eller flata för de..

och jag skapade denna omrösning för att se om folk tyckte de passa killar och tjejer eller bara killar eller bara tjejer.. och tycker man inget utav det så är det inget av intresse av det.. isf skulle jag väl skrivit fler alternativ.. 

det står tydligt att jag ÄR GALEN I LEOPARD.. och då letade jag efter likasinnade som kunde svara på vem dom tyckte det passa på.. vad resten tycker skiter jag fullkomligt i.. 
    TROR ja!!! Du ska bara veta vad de säger till sina män bakom din rygg!! "Om du vänder dig om efter den där slinkan, Stefan, är det skillsmässoadvokaten nästa!!!" :P
  • lsabelle
    Michisen skrev 2011-02-28 18:10:03 följande:

Sourpuss har lite roliga kläder med för övrigt.
    www.sourpussclothing.com/index.asp?cat=Kids+O...
    Häftig sida.. Där kanske man ska beställa hem nåt ifrån.. har aldrig beställt från utlandet bara.. vad kostar det?
  • Michisen
    lsabelle skrev 2011-02-28 18:22:39 följande:
    Häftig sida.. Där kanske man ska beställa hem nåt ifrån.. har aldrig beställt från utlandet bara.. vad kostar det?
    Ingen aning, jag brukar shoppa sourpusskläder via evilout när de kommer på tatueringsmässan. :)
  • lsabelle
    Michisen skrev 2011-02-28 18:25:15 följande:
    Ingen aning, jag brukar shoppa sourpusskläder via evilout när de kommer på tatueringsmässan. :)
    okej=) då får man vänta te aug då;D har ju inte bråttom heller.. bebis kommer i okt..

nä nu ska jag gå och äta middag,, njuta av att jag tagit körkortet idag, och fått sett ett hjärta slå på VUL..

sen kanske man ska fundera på att flytta från denna stad , här ses man säkerligen som en lebbhora.,,

• fluu

Passar inte på nån om man inte kommer från 80-talet.

Jag är Narcissus, en fåfäng fakir
  • Thaleya

Jag gillar inte leopardmönstart men min kompis gillar det.
    Och jag är säker på att hon skulle säga att det passar både killar och tjejer som små. Sen är dett snyggare på tjejer mend et beror vväl på hur plagget används/sitter.

• Dorian Ertymexx
    fluu skrev 2011-02-28 18:38:39 följande:
    Passar inte på nån om man inte kommer från 80-talet.
    Aha. Så bara de mellan 20-31 får bära det plagget alltså. Check. :)
  • Michisen
    lsabelle skrev 2011-02-28 18:30:36 följande:
    okej=) då får man vänta te aug då;D har ju inte bråttom heller.. bebis kommer i okt..

nä nu ska jag gå och äta middag,, njuta av att jag tagit körkortet idag, och fått sett ett hjärta slå på VUL..

sen kanske man ska fundera på att flytta från denna stad , här ses man säkerligen som en lebbhora.,,

LÅter som en bra dag på det hela taget! Grattis!
Svar på tråden Passar leopard kläder både pojkar och flickor?