• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

så otroligt att dom blandat ihop svaren är det inte...
    min barnmorska lyckades blada ihop flera av oss å våra tester innan vi märkte..
    så det kan mycket väl bli fel med provsvar...

• Anonym
    Anonym (Lusk!) skrev 2011-03-08 16:56:59 följande:
    Kan du inte göra "en fuling"? Du berättar att du bara vart med din man för läkaren, å mannen får hem ett brev om de, det är juh anonymt. Sen får vi se om han vänder sig till dig direkt, annars är det juh nå skumt.
    Ja för det låter otroligt att testet skulle visat fel. Men visst hoppas man väl för ts att det är så.

Tycker annars att hon kan ifrågasätta sin sambo direkt när han kommer hem. Antingen erkänner han, eller så syns det att han ljuger. Eller är testet fel på.
  • Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 16:58:07 följande:
    För att han garanterat skulle påstå att jag varit med någon, vilket jag inte har. Vi har det redan guppit nog utan att han ska misstänka mig för något.
    Ok då förstår jag att du inte vill. Hoppas att din bm gjort fel.
  • Anonym

Karln kommer hem om en halvtimme, får väl prata med honom då.. tänkte först ringa, men känns bättre att ta det face2face.. Jag har inget att dölja, och jag är säker på att han inte har det heller, men jag får väl iaf säga först att läkaren ringde om proven utan att säga svaret först så ser jag väl på honom om han blir orolig eller inte..

• Anonym
    FlamingRed skrev 2011-03-08 17:35:06 följande:
    Du "har inget att dölja" och i nästa mening tänker du ljuga för honom... Jodå.
    Ljuga?
  • Anonym

Hur länge har ni varit tillsammans? Klamydia kan väl ligga dolt i kroppen i flera år?

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 17:36:38 följande:
    Hur länge har ni varit tillsammans? Klamydia kan väl ligga dolt i kroppen i flera år?
    7 år. Båda var oskulder.
  • Anonym

sök på falskt positivt klamydia på google. Det förekommer falskt positiva resultat.

• Anonym
    Anonym skrev 2011-03-08 16:35:40 följande:
    Han var oskuld när vi träffades. Nej han har inte varit otrogen.
    Om han är den enda du har varit med så har ju han varit med någon annan.
    Så enkelt är det...
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!