• Anonym

Klamydia? Omöjligt!

Man kan till och med få kondylom i ögat. Det hände en gynekolog som tog bort vårtor på en patient utan att bära skyddsglasögon. Han blev blind på det ögat. Kondylom kan fastna på alla typer av slemhinnor.

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:41:17 följande:
    Vi kan ju alltid hålla tummarna. Men din man ska testas iallafall.
    Det ska han inte förens jag testat igen.
  • Anonym
    Pillis4 skrev 2011-03-09 16:41:16 följande:
    hör du inte själv hur dumt det låter?
    Vad får du ut av att vara elak? Vem av oss är det som känner min man?
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:43:41 följande:
    Jo, eftersom det är lag på att ens partner testas om man själv fått positivt. Eller är du rätt för att hans ska visa positivt?
    OM man har det ja, men jag har det inte. Ska in i morgon och testa igen. Han kommer inte testa i onödan precis.
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:44:43 följande:
    Ingen känner sina män/partners till 100%.
    Nej, men jag känner honom så pass att jag vet att han aldrig skulle vara otrogen.
  • Anonym
    Pillis4 skrev 2011-03-09 16:44:53 följande:
    vem av oss är det som har klamydia?? jag är inte elak . men varför vill du inte inse att det finns en stor risk att han varit otrogen??? säger inte att det är så men varför bara blåneka och säga att det är fel på testet???

jag hade blivit tokig om jag hade levt i ett förhållande och fått en könssjukdom. Gått till båtten med det och tagit ett snack med min man .
    Ja om du har det vet jag inte, men jag vet att jag inte har det vad du än säger. Han kommer hem från jobbet snart, så vi ska prata mer då.
  • Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:46:46 följande:
    Enl testet har du det och det räcker för att alla dina parntersn (din man i detta fallet) ska testas omgående.
    Han tänker iaf inte testa sig förens jag gjort om testet.
  • Anonym
    MatsAtari skrev 2011-03-09 16:50:50 följande:
    Ja, det är ju jävligt ansträngande att pissa i en muggCool
    Han tänker oavsett inte ta ledigt från jobbet för att göra ett meningslöst test, det finns inget att hitta!
  • Anonym

du kan omöjligen till hundra procent veta att han aldrig skulle vara otrogen.
    men gör testet ytterligare en gång.
    men var beredd på att resultatet inte blir det du önskar. 

• Anonym
    Silje02 skrev 2011-03-09 16:53:56 följande:
    Men snälla! Det är inget meningslöst test. Du vet inte vad hans test kommer att visa. Det är lag på att alla ens pratner testas oavsett vad du vill eller inte. Det är inte varken du eller han som bestömmer om han ska testas.
    De vet ju inte hans namn, så HUR skulle de kunna tvinga honom?
Svar på tråden Klamydia? Omöjligt!