Inlägg från: Sofia Cronwall |Visa alla inlägg
  • Sofia Cronwall

Vi i Halmstad (ver 6)

åhhh vad F*N ska man ha karlar till?? e så jävla less på min gubbe nu... fast egentligen e vissa utav sakerna bara skitsaker.. blir man tjurig lätt under graviditeten?

Nr1. idag beställde vi smörgåstårta tills på lördag så valde jag pålägg för jag gillar det bäst, men så visste jag inte vilken tid så jag ringde till gubben och frågade och så sa jag att jag valde pålägg. Amen, ska vi inte ha räkor typ sa han. lät nästan sur, jaja det var bara att ändra i beställningen. så frågade jag vad det var för lax och det visar sig att den är vakuumförpackad. Kan jag äta det, har hört att jag inte kan äta det om den varit vakuumförpackad? Vågar man ta risken om det är farligt, ska ju iofs inte äta mängder? Annars får jag ta och äta bara räkor, men åhhh vad gott, INTE. jag vill gärna ha räkor men max kanske 10-20st, så j*vla gott är det inte.

Nr2. Åhh vad jobbigt det kan vara att behöva köra sin son till dagis? Suckade djupt när jag sa att jag skulle jobba 8-16.30 imorgon, mathias börjar 12. men nu har filip blivit sjuk så nu ska jag bara jobba mellan 8-11 så nu slipper han...

Nr3. JAG ska ALLTID ha med filip när jag ska nånstans, men han ska typ ALDRIG ha med honom, har nog hänt 2-3ggr på två år att han åkt nånstans med Filip. Det är ju inte bara han som behöver vara själv, jag då. Jag har gått hemma i stort sett varje dag med honom fram tills nu när jag börjat jobba.

Det är säkert mer men kommer inte på det nu så här på rak arm... det här e säkert skitgrejer, men jag retar mig på det.

• Sofia Cronwall

hoppsan, dubbelklick

• Sofia Cronwall

Nu har jag pratat med gubben via sms... Nu skyller han allt på mig... en del av mig vill bara dra härifrån, men en annan del vill vara kvar. Hoppas jag kan äta den där förbannade smörgåstårtan.. jag skrev även till honom att NÄSTA gång ska JAG bestämma vad jag vill ha.

Ursäkta mig att ni får lyssna på all jävla skit... men jag e så jävla ledsen och bara gråter, har ingen som jag kan prata med. vill inte ringa nån för jag klarar inte av att prata i tfn just nu...

• Sofia Cronwall

betan: Tack!

En sak till som jag retar mig på just nu är ju att när vi bråkar om en liten skitgrej eller nått och till slut så storlipar jag, så säger han ALLTID hjälper det eller? nä visst gör det inte det men jag lipar ju bara mer när han e så spydig.

• Sofia Cronwall

Jag vill absolut inte ha tråkigt när jag e på en fika... jag blir bara ledsen när jag pratar om det... Tack för att ni finns, utan er och min kompis hade jag nog gått under. Mamma kan man ju inte heller prata med, hon försvarar ALLTID mathias.

Sen när nästa kommer så vill jag inte ha det att jag alltid ska ha med båda men han slippa, han kan väl ta med en för det e inte så jobbigt... när jag åker och handlar i kanske max 30min då borde han kunna ha båda den lilla stunden. jaja det återstår att se.

• Sofia Cronwall

Jag vet inte om det kan ha med vår ålderskillnad att göra.. han e 29 snart 30 och jag e 21 nu.

• Sofia Cronwall

nu har jag frågat runt lite till och jag blir ju inte gladare...

frågade liksom om jag kunde ta bort laxen och äta resten....det här svaret fick jag.

"Dessutom tror jag inte du ska pilla bort bara utan strunta i helt, eftersom laxen varit i kontakt med det andra i tårtan."

Ringer snart till affären och kollar om jag kan ångra mig och ta pålägg istället. för kan jag då inte äta den förbannade tårtan så vet jag fan inte vad jag gör. det e ju jag som ville ha den...

• Sofia Cronwall

den får inte vara kallrökt eller vakuumförpackad har jag läst på livsmedelsverkets hemsida... personligen vill jag gärna ha pålägg men vill inte göra gubben sur... ska se om HAN kan ringa till affären och ändra så vi kan få pålägg istället.

Nått får fasiken han göra OM jag liksom inte kan äta den.. vill absolut inte att något ska hända den lill*plutten något.

• Sofia Cronwall

maviperi: jag har för mig att det är 6-8veckor... eller e jag helt ute och cyklar??

Det handlar om lax nu men inte mer... men vet inte om jag vågar.. jag tror personligen att man ska gå på känsla men skulle ALDRIG förlåta mig om något händer...

• Sofia Cronwall

Zazla: ÄT medans du kan... jag åt inget på en hel dag, jag kunde inte, hade sååå ont. När Filip var ute var jag vrålhungrig... Jag bangade till och med för glass. Då hade jag ont

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)