Vi i Halmstad (ver 6)
åhhh vad F*N ska man ha karlar till?? e så jävla less på min gubbe nu... fast egentligen e vissa utav sakerna bara skitsaker.. blir man tjurig lätt under graviditeten?
Nr1. idag beställde vi smörgåstårta tills på lördag så valde jag pålägg för jag gillar det bäst, men så visste jag inte vilken tid så jag ringde till gubben och frågade och så sa jag att jag valde pålägg. Amen, ska vi inte ha räkor typ sa han. lät nästan sur, jaja det var bara att ändra i beställningen. så frågade jag vad det var för lax och det visar sig att den är vakuumförpackad. Kan jag äta det, har hört att jag inte kan äta det om den varit vakuumförpackad? Vågar man ta risken om det är farligt, ska ju iofs inte äta mängder? Annars får jag ta och äta bara räkor, men åhhh vad gott, INTE. jag vill gärna ha räkor men max kanske 10-20st, så j*vla gott är det inte.
Nr2. Åhh vad jobbigt det kan vara att behöva köra sin son till dagis? Suckade djupt när jag sa att jag skulle jobba 8-16.30 imorgon, mathias börjar 12. men nu har filip blivit sjuk så nu ska jag bara jobba mellan 8-11 så nu slipper han...
Nr3. JAG ska ALLTID ha med filip när jag ska nånstans, men han ska typ ALDRIG ha med honom, har nog hänt 2-3ggr på två år att han åkt nånstans med Filip. Det är ju inte bara han som behöver vara själv, jag då. Jag har gått hemma i stort sett varje dag med honom fram tills nu när jag börjat jobba.
Det är säkert mer men kommer inte på det nu så här på rak arm... det här e säkert skitgrejer, men jag retar mig på det.