Vi i Halmstad (ver 6)
Filip var 2,5månad när han döptes. Vi tog det så tidigt pga att filips gudmor gick i skolan då så vi tog det den veckan hon hade sportlov så hon kunde stanna några dagar, kommer från Värnamo. så som sagt det e väldigt olika.
Idag har vi varit på eurostop och jag hittade inte ett dugg men men där sparade man de pengarna
Vad ska det hittas på i nyår då? vi ska bara vara hemma och mysa... nån som vet om grevinnan och betjänten sänds då eller om det är bortplockat helt?! Sänder de inte "plankan" också? har inte sett det på länge, jag kanske har blivit så gammal att de inte sänder det längre Jo just det vi köpte en pommac som vi ska skåla med på lördag
mums fillibabba!
Åhh jag måste beklaga mig lite.... Snö e kul, visst. Men nu får det banne mig vara stopp, det slutar ju aldrig. E redan lite trött på det, e det inte snö på julafton kan det lika gärna va. Och inte nog med det....vi har en jättestor infart, vilket leder till MYCKET att skotta
Infarten e superbra när man har gäster, men rena skiten på vintern. så e det!
Nä nu får jag ha klagat färdigt.
Ska strax gå och lägga mig, vaknade 11 i förmiddags, så jag gick ner direkt och lagade lunch
Kramizar från Sofia v.22 (21+3)