Inlägg från: Olga81 |Visa alla inlägg
  • Olga81

Vi i Halmstad (ver 6)

Zazla:
    Jag vet inte hur ni har tänkt er, men måste erkänna att jag ångrar att vi gick hem så tidig som vi gjorde! Jag hade ingen mjölk än, bebisen bara skrek o visste inte vad vi skulle göra, dessutom hade vi ingen ersättning hemma...så det hela var så himla jobbigt!!
    Så min råd till dig är att stanna där tills mjölken kommer...

• Olga81

mammaJ:
    har du skickat ett mail till mig? dejansjenny@hotmail.com - är det du eller är det spap, för det kom i spamkorg...vågar inte öppna

• Olga81

Grattis Zazla!!!!!
    Va´ söt hon är, o så mycket hår! vilken goding!

• Olga81

Max flicka o TeaSpoon:
    Åhh julbord...*dreglar lite*
    Försöker övertala maken att vi ska boka bord nånstans, men har inte lyckats ännu. För det första tycker han att det bli inget roligt att gå nånstans med en bebis och för det andra de har ju en julbord med jobbarkompisar, så han bli mätt på julmaten då. Typiskt karlar - tänker bara på sig själv!
    Vill gärna hålla med Sofia o allt som hon skrev om sin gubbe! Gud vad alla karlar är likadana!

Idag har vi varit hemma, jag har hunnit laga mat, tvätta en maskin med kläder o strycka halvan av den stora hög som växte här på ungefär 2 veckor. Gubben fick passa Sofia o närmare till kvällen fick man höra en massa gnäll om hur trött han är och jag fick ge honom en alvedon mot huvudvärk för "bebisen skriker så att han starckars får ont i huvet" Så nu har jag två bebisar, lyckost mig

• Olga81

Blixten:
    Du får berätta sen om den "alla mot en"DVD var bra, för jag nämligen hade tänkt köpa en sådant i julklapp till maken. Han tycker att han är sååå bra på frågesport

• Olga81

hej!

Angående fikan - lägger mig på listan med:

Måndag:
    LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ, Cassiopeja (före klockan 14), Maddissen, Tesked, Olga
    Tisdag:
    LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja(före klockan 16), Maddissen, Tesked, Olga
    Onsdag:
    LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja (utom 15-15.30 ca då jag är hos BM), Maddissen(Helst innan 16)
    Torsdag:
    LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja , Maddissen, Olga??

Igår sprang jag rund på Eurostop och handlade första julklappar som vanligt sist av alla! Skönt att det var inte så mycket folk där igår o Sofia sov hela tiden tills vi kom hem! helt otroligt!!
    Idag ska det bli städning här hemma. Imorgon ska vi ha gäster - min kompis med mannen och deras lilla Josefine(9mån.) då får Sofia en kompis
    Lite julmat ska det bli minnsann! Skinka o prinskorvar o annat gott ser framemot det hela
    Ja, nu gråter Sofia igen, så måste nog springa....
    Ha en bra fredag allihopa!
    O det är vit ute!Underbart!!

• Olga81

Kopierade visst en fel lista!

Måndag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ, Cassiopeja, Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
    Tisdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja, Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
    Onsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja (utom 15-15.30 ca då jag är hos BM), Maddissen(Helst innan 16), Maviperi
    Torsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja , Maddissen, Maviperi, Olga

• Olga81

nejjjjj inte nu igen!!
    Måndag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ, Cassiopeja (före 14.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
    Tisdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja(före 16.00), Maddissen, Tesked, Maviperi, Olga
    Onsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja (utom 15-15.30 ca då jag är hos BM), Maddissen(Helst innan 16), Maviperi
    Torsdag: LoBe Heffaklumpens mamma, MammaJ (fm), Cassiopeja , Maddissen, Maviperi, Olga

• Olga81

Cassiopeja:
    du måste nog få i sig lite julmat för att bli av med förvirring

maviperi:
    blir du oxå 25? kul!

• Olga81

Max flicka:
    6/2 kl. 10.00 bli det nästa gång.
    Vi ska väl inte träffas för ofta

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)