• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • MammaJ

Olga 81; Ja, emailadressen är min.... Ingen spam!!!!

• MammaJ

Cassiopeja; det verkar som det är som du misstänker... Det hade ju varit "görbra" i så fall...

• Cassiopeja

MammaJ: Jag hoppas verkligen det! Får väl se imorgon!

Den har legat med huvudet neråt i ganska många veckor nu, och förra gången var den i ruckbart läge så det verkar ju lovande.

• Blixten

Maviperi:
    Var det du som undrade hur länge man blöder?
    Utan att gå in på detaljer kan jag säga att jag avstod trosskydd efter ca tre veckor. Och då blödde jag inte hela tiden, bara på sjukhuset, sen var det blodblandat. Ljusare och ljusare för varje dag nästan.

Skulle man berätta något sådant för en annan "okänd" människa ??? Det är rätt så intima detaljer vi diskuterar här Kokosnötter mellan benen, avslag och oförstående karlar.....Ibland känns det som om jag känner er bättre än mina "verkliga" vänner Men jag håller med föregående som påpekade det: det är så himla häftigt att träffa på sådana härliga människor som ni

Cassiopeja:
    På tal om kokosnötter....Hmm, det är svårt att beskriva hur det kändes när bebben fixerade sig, men visst, det uppstod någon slags konstigt tryck neråt. Och ibland kunde det ila neråt höftbenen/låret. Jag fick enorm lust att verkligen börja vagga efter det att Amanda hade fixerat sig (vilket jag tror redan var där du är nu, ca 36).

• Cassiopeja

justja, skumma ilningar jag jag haft också...

• MammaJ

Märker ni att Zazla är offline nu??? Tror det är BB, thooooohooooo!!!!!!

• MammaJ

Jaha, nu har vi fått iväg Zazla, nu inväntar vi med spänning på en webbis!!!!!

• Maddissen85

Hoppas att det går smidigt för lilla zazla bara..

Så, vad har ni gjort ikväll allihopa?

Stackars dig Sofia, jag lider med dig..

Blixten: Du får ursäkta men jag vet inte riktigt vart du bor?? hmm, med tanke på fikan.. Jag vet liksom inte ens vad jag ska ta med mig.. Jag får ta å komma på något snart...

huga, vad jag e trött.. Vet inte vad som är med mig idag.. Så himla trött...
    Får väl snart ta å lägga mig

• Blixten

Maddisen:
    Det vet ingen annan heller......Förutom Anna förståss......jag skickar ut min adress och vägbeskrivning i god tid, jag lovar

MammaJ:
    Visst är Zazla på BB, efter en sån här eftermiddag är hon säkert i förlossningssängen nu Eller sniffar bebis redan! Efter att jag skrevs in tog det 8 timmar innan Amanda kom ut, men å andra sidan så är det inte alla som krystar i 3,5 timmar Så om hon åkte in vid 8-tiden borde det hända saker nu *spännande*

• Sofia Cronwall

Jag ska åka till jobbet nu, men kommer halv 12 igen. om nån vet nåt så uppdatera direkt.

Kramar från Sofia

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)