• JewelGirl

Vi i Halmstad (ver 6)

Ny tråd för oss i Halmstad och i denna ska väl jag oxå få bli gravid

lägger in namnlistan:
    Sofia Cronwall - Sofia 21/3, Filip 20/11, BF 7/5 2006
    Teaspoon 2/2 - Magdalena - Totte 4/2 - Ian 6/10
    Gumlan - Maria - Emil 3/7
    JewelGirl - Jenny
    Zazla - Zalli 22/8 -
    Cassiopeja - Maria 3/2 - BF 11/1
    Maximilius flicka - Ida - Liv 30/10
    Blixten - Diddi - Amanda - 7/9
    Veronicamy - Veronica - BF: ? - Sebastian 13/2
    Trollbarn - Jenny - Elliot 2/9
    Olga81 - Olga3/5 - Sofia 9/10
    Maddissen85 - Madde, Madeleine - Leo 28/9
    Anna74 - Anna - Karl 28/9
    Heffaklumpens mamma - Elisabeth -
    Xandra84 - Xandra
    Jesster - Jessica - BF 11/7
    Maviperi - Jennie 2/5, André 6/9, Bebis 30/11
    Frusand - Camilla 4/9, BF 15/3
    MammaJ - Jenny 18/7, Daniel 17/7, Leo 18/7, BF 6/6

• Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)
  • zazla

MammaJ: Ja jag är helt paff själv. Men jag känner mig precis som vanligt mellan värkarna. Och som sagt, det är ju kul att själv också. Och jag sitter ju ändå här vid datorn och trycker på start och stop här: www.dragonsept.com/mnfiddledragon/contraction.html - Jättebra sida!

4 minuter mellan de senaste 5 gångerna nu Jag sitter i 10 minuter till och sedan ska jag klä på mig så åker vi och kollar om det är på riktigt eller om jag bara inbillar mig.

• Maximilius flicka

*Hoppar upp och ner* Det är så spännande att få en ny bebis i tråden

• Olga81

Zazla:
    Jag vet inte hur ni har tänkt er, men måste erkänna att jag ångrar att vi gick hem så tidig som vi gjorde! Jag hade ingen mjölk än, bebisen bara skrek o visste inte vad vi skulle göra, dessutom hade vi ingen ersättning hemma...så det hela var så himla jobbigt!!
    Så min råd till dig är att stanna där tills mjölken kommer...

• Sofia Cronwall

jag borde gå upp och lägga mig, ska köra mamma och pappa till stan vid 6 *gäsp* de ska till tyskland över helgen... men går jag upp nu så vaknar filip och ska inte sova...

• zazla

äh vilken dum bm! Hon tyckte att jag skulle vänta en timme till. Och bara för det så blir jag helt osäker själv på HUR ont det verkligen gör... Sånt här kan man ju bli tokig av. Hur ska JAG kunna veta när det är dax liksom? Jag har ju aldrig fött barn innan

Olga: Tack för tipset Vi ska försöka att stanna även om jag VET hur uttråkad jag kommer bli...

• MammaJ

What????? Vad var det för stolpskott till BM????? Åk upp när du känner att du inte vågar vara hemma längre. Det ska man kunna bestämma själv ju... Mig satte de igång, så jag var redan på plats. Jag ville ha varit hemma in i det längsta, men man har ju själv INGEN ANING om hur ens egen kropp hanterar öppningsskedet ju!!!!

• Sofia Cronwall

om du vill ha besök så kan jag komma in till dig... be bara din kille skriva det här så kommer det säkert nån...

• MammaJ

Här är en till som gäääärna hälsar på...

• zazla

MammaJ: Ja men jag KLARAR ju att vara hemma så det är därför jag blir osäker själv... Jag överlever ju. Men det hade varit trevligt att veta om det har hänt något ju.

Svar på tråden Vi i Halmstad (ver 6)