string trosor...
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Enligt min 14 åriga dotter är string ute, det är hipsters som gäller här. Men jag ser heller ingen anledning till varför hon skulle använda string!
Oj jag som trodde det var helt ute med string i alla ålderskategorier numera men som svar på din fråga tror jag att jag hade dragit gränsen vid högstadiet. Hade hon gått på högstadiet ok, på mellanstadiet nej. Fast jag hade verkligen försökt få henne att inte använda string eftersom jag tycker det både är fult och obekvämt.
lika bra att tillåta det. är man 13 år borde man få bestämma själv vad man ska få ha på sig.. man kan ju som förälder ha åsikter, men var aktsam även med dessa. är man i en period där man inte ger mycket för sina föräldrar kan nyfikenheten övergå till att bli en protest mot föräldrarna. been there done that. mamma tyckte jag sminkade mig för hårt när jag var 14. vad gjorde jag då? slutade med det? knappast. fortsatte på samma bana och kanske överdrev lite till, tom.
Är det fortfarande modernt? Ojoj, när jag började gymnasiet 06 var det HELT ute med string, och då hade man använt string nästan hela högstadiet.. Trodde det var mer eller mindre mobbingsfaktor på att använda string :o
Men ok, från högstadiet och uppåt får man använda string tycker jag.
det är inte modernt att ha string utan det är hipsters och svarta leggings som gäller om man vill vara "inne" idag, men min dotter och ett par kompisar kör sin egen stil med hård smink och sönderklippta kläder. Hon har klippt hål i baken på sina jeans och då visar hon sina skinkor och inte trosor om hon har string istället för hipsters...tror det är så hon tänker men vad vet jag
Fast hellre mjukisbyxor än sting
Jag ska nog bli en som också låter mina göra lite som dom vill med det där men ändå under vissa regler såklart, för jag vet ju själv hur andra gör och hur man själv med skulle göra om man inte fick använda string , då hade jag gått och köpt dom själv i smyg, handtvättat dom, o gömt dom. sen hade jag tagit på mig som nån annan sa kläderna jag ville gå ut med o haft mjukisbyxor över, o så fort jag gått utanför dörren sen, tagit av dom. Lätt !, det är tyvärr så jag ser ungar gör med , jag är 19 nu o tycker det är väldigt tragiskt, men man vågar ju faktiskt inte mer i den åldern.. jag har fortfarande ett underklädersplagg gömt här hemma ;)
och ja string är ute, men vem bryr sig. väldigt många som skippar trender också glöm inte det
..för o säga en annan grej så är jag tex glad att min mamma tog med mig till UM så fort jag hittade pojkvännen när jag var 15 o som jag fortf är ihop med för den delen, för annars hade jag smugit dit sjäölv eller slarvat med kondomerna för jag inte haft pengar till dom. värt o lägga en tanke på