string trosor...
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).
Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni?
Vad händer om man bajsar ner sig i en stringtrosa? Klyvs bajskorven i två?
Jag förstår inte varför man inte skulle få ha string oavsett hur gammal eller ung man är. Det är bara ett klädes plagg. Funderar du på att förbjuda boxer trosor också?
Själv har jag string för att det är bekvämast. Min bakdel är lite konstigt formad så alla andra trosor åker in i rumpan och blir som string, det är inte särskillt bekvämt. Var överlycklig då jag provade string för första gången (jag var 14 år) och insåg att de passade jättebra. Nu kan jag köpa trosor vart som helst utan att behöva leta överallt för att hitta ett par som sitter bra och sedan köpa tio exakt likadana trosor för att de är de ända som passar. Och nej, jag är inte överviktig och jag har provar att köpa trosor i större storlek men då åker de bara ner.
Man kan inte tvinga någon att ha stringtrosor i alla fall.
Jag var 12-13 när jag började använda string.
De har alltid fått bestämma själv.