• Goa frun

string trosor...

Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).

Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni? 

mamma till 4
  • Svar på tråden string trosor...
  • Boonga

Fy fan vad äckligt det är med stringtroser. Ett snöre som ligger och gnuggar mellan fitta och rövhål, som bakterier kan klättra på. Det är bara ofräscht, skulle inte tillåta en dotter det.

• Sibeb
    linathegirl skrev 2011-03-23 10:33:36 följande:
    Min dotter är 12 och har själv köpt sina string och jag låter henne klä sig som hon vill och hon uppskattar att jag ger henne frihet. Vet att det finns folk som förfasas när hon går ut på disco i tajt kort klänning och overknee strumpor och visar bara lår mitt i vintern. Men hellre det än att hon gör som sina kompisar smyger ut i mjukisbyxor och byter om utan att deras föräldrar vet var de är eller vad de håller på med.
    Om man för klä sig äldre än vad man är så är det ju ganska stor risk att man uppfattas som äldre också. Och då kan man ju råka illa ut. Tycker nog att kortkort och over-knee anspelar ganska mycket på sex. Stringtrosorna är det ju förhoppningsvis ingen som ser.
  • lille Birger
    linathegirl skrev 2011-03-23 13:12:40 följande:

Hon har klippt hål i baken på sina jeans och då visar hon sina skinkor och inte trosor om hon har string istället för hipsters...tror det är så hon tänker men vad vet jag  Obestämd

Det låter ju inte sådär jätteanständigt Kräks
  • Kimona

Jag har fått bestämma mina trosor själv när jag var 13... Man går ju ändå på högstadiet då

• LillaTanten

Man får välja sina strider....

Personligen anser jag inte att stringtrosor är varken snyggt, praktiskt eller hygieniskt och har därför inte köpt några åt min dotter, men eftersom hon tydligen ansåg att det var den enda sorts trosor hon ville ha så har hon köpt för egna pengar och det ansåg inte jag var något att lägga tid och energi på att bråka om så dem fick hon använda - varvat med de i hipstermodell som jag köpte till henne. Det har inte skapat några stormar i vårt lilla vattenglas i allafall :)

Man blir som man umgås - är jag otrevlig kan det mycket väl vara ditt fel!
  • lille Birger
    Boonga skrev 2011-04-16 18:13:24 följande:
    Fy fan vad äckligt det är med stringtroser. Ett snöre som ligger och gnuggar mellan fitta och rövhål, som bakterier kan klättra på. Det är bara ofräscht, skulle inte tillåta en dotter det.
    Ska man vara fin får man lida pin.Tomte
  • Goa frun
    lille Birger skrev 2011-04-20 20:31:21 följande:
    inte är det fint med ett snöre i baken...USCH!!!
    mamma till 4
  • kaji
    Boonga skrev 2011-04-16 18:13:24 följande:
    bassesluskerna lär nog klara att klättra den korta vägen precis lika bra utan snöre=)
  • kaji
    lille Birger skrev 2011-04-20 20:31:21 följande:
    ehh, hur menar du nu. de flesta som har string har det väl just för att det är mest bekvämt, alltså för att man inte vill "lida pin"...
  • puss
    kaji skrev 2011-04-21 16:27:28 följande:
    ehh, hur menar du nu. de flesta som har string har det väl just för att det är mest bekvämt, alltså för att man inte vill "lida pin"...
    ja, de tär väl inte nån som kollar i brallan vad man har?
    I will mustardize you
Svar på tråden string trosor...