• Goa frun

string trosor...

Undrar lite hur andra ser på det här med string trosor när man bara är 13 år (ett barn, för jag anser att man är ett barn när man är 13 år).

Får era döttrar ha dessa trosor? eller får de inte ha?? Hur tänker ni? 

mamma till 4
  • Svar på tråden string trosor...
  • Saramamma01

Min dotter som är 8 tycker string är både snyggare och skönare, så hon får ha det. Det är inga problem alls för mig

• Sandra 223

Min lillasyster snodde minna string från då hon var nio år tills att hon vågade köpa själv :)

Man blev la lite irriterad på henne då men nu i efterhand har man ju förståelse. Klart man ska få använda string! Finns ingen ålders gräns. Bara man tycker det är skönt så! 

• SaraM

Nu använder inte min dotter på snart 16 år några stingtrosor men jag skulle inte lägga mig i det då hon fyller 16.

Men innan 15 års ålder så skulle hon inte få använda dem.

• Felicia111
    Hannnas skrev 2011-03-10 12:51:53 följande:
    Helt ärligt förstår jag inte VARFÖR man som barn skulle använda string?? 
    det är bekvämt...
  • katina

åh gud vad jag känner igen mig i detta!

fick inte använda string trosor av mamma förrän jag var 15, då hon till slut gick med på det..
    om hon verkligen vill använda det, så låt henne, hon kommer ändå göra det på ett eller annat sätt!

jag gjorde såhär: snattade mina stringtrosor (första gången var jag 11) gömde dom i en låda i min byrå, lät dom ligga där väldigt länge efter jag användt dom och tvättade dom sedan för hand så fort jag var ensam hemma. och mamma blev riktigt arg när hon hittade dom! inte nog med att det var äckligt.. haha men ja.
    så till slut - efter 4 år fick jag använda dom efterlängtade trosorna;)

varför man nu vill använda string i den åldren är ju av olika skäl, trolgtivs (om jag ska vara ärlig) är det för att det är "sexigt". Dom flesta 13 åringarna vill ju känna sig sexiga, men det betyder absolut inte att hon måste vara sexuellt aktiv! sen är ju string också dom bästa trosorna;) dom känns inte, och inga troskanter! toppen!

• guld hönan

Jag är en kille på 13 år och använder stringtrosor. Andledningen är att jag var med min flickvän i en park och ramlade i en vatten pöl. Vi gick hem till henne där jag fick låna tights, en topp och etth par stringtrosor. Jag gick klädd så hela dagen och tyckte att det v attar så skönt att jag köper egna string trosor i klädaffärerna. Dom andra kläderna jag fick låna var också sköna så ibland testar jag tjejkläder såsom klänningar och tights och olika tröjor(jag är ej homosexuell). Eftersom jag vet hur det känns att ha stringtrosor så tycker jag att man ska få ha det när man vill

• Wiie

Hahaha åh herregud, det är fullständigt patetiskt att låta barn som är 13 köpa stringtrosor, ärligt talat låt barnen vara barn. Folk köper bh till sina ungar när de är 10 och de har inte ens bröst. Jag förstår verkligen inte hur folk tänker.

• MammatillNicole

Jag ser inte heller kopplingen till att man helt plötsligt skulle bli sexuellt aktiv bara för att man använder string.
    Tycker man det är skönare och snyggare har jag inga problem med det oavsett om man är 10 eller 20 år

• moi01

Nej jag skulle inte låta min dotter ha strings ifall hon skulle vara 13 15 kanske lite tidigt ännu men jag skulle låta min dotter ha strings ifall hon skulle vara 15-16

• moi01
    moi01 skrev 2018-05-11 23:25:29 följande:

Nej jag skulle inte låta min dotter ha strings ifall hon skulle vara 13 15 kanske lite tidigt ännu men jag skulle låta min dotter ha strings ifall hon skulle vara 15-16

15 år alltså ok jag skulle låta min dotter ha stringtrosor har inte ban annu btw*
  • moi01

15 år alltså ok jag skulle låta min dotter ha stringtrosor har inte ban annu btw*
  • moi01

• moi01

• moi01

Ja nå jag tycker att en flicka som är 13 ska inte ha strings först när man är 15-16, kanske det är nästan för ung det också men ok

Svar på tråden string trosor...