• Mischao

BIM +10 och inget plus

Nu är jag på BIM +10 och har ännu inte fått något plus. Gjorde ett test när jag var på +6 och det visade negativt. Känner inga typiska graviditetssymtom som illamående eller spända bröst. Har däremot krafitga flytningar. Vet inte hur många gånger jag  har sprungit på toaletten den senaste vekcna för det har känts som att det är mensen som har kommit.

Någon mer som är i samma sits eller har varit gravid trots minus på stickan? När fick ni reda på det i så fall?

• Svar på tråden BIM +10 och inget plus
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 12:45:19 följande:
    Men hoppas vi slipper fundera över om vi ska uppsöka läkare eller ej, utan att vi plussar snart! Solig
    ja de vore ju de ultimata! har redan pratat med en bm som sa att de rekomenderar att man väntar med att plussa 10 dagar efter bim för då visar de ett helt säkert plus eller minus så de är de jag väntar på hehe
    jag gör död till liv åt dig
  • Wielkip
    rodriiguez skrev 2011-03-23 13:08:43 följande:
    ja de vore ju de ultimata! har redan pratat med en bm som sa att de rekomenderar att man väntar med att plussa 10 dagar efter bim för då visar de ett helt säkert plus eller minus så de är de jag väntar på hehe
    Det jobbiga är ju vetskapen om att det faktiskt finns folk som inte plussar förens mycket senare...så om mensen inte kommer så dör ju inte hoppet ändå! Rynkar på näsan
  • Wielkip

Bild från BIM+6, bara jag som ser strecket? Inbillning kanske...
    ååååh vad det kliar i fingrarna, var det verkligen nödvändigt med ett sånt litet retsticke-streck på min SISTA sticka...

3 dagar sen nu, skulle bra gärna vilja veta om det är kvar eller ej...

• Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 13:10:07 följande:
    Det jobbiga är ju vetskapen om att det faktiskt finns folk som inte plussar förens mycket senare...så om mensen inte kommer så dör ju inte hoppet ändå! Rynkar på näsan
    de är ju de som är jobbigt.. sen finns de ju dom som plussar på bim-6 tom!! jag hatar att inte veta, att inte vara säker och att inte kunna tyda dessa symtom. jag är ett kontrollfreak haha så jag tycker den här tiden har varit väldigt jobbig!

måste bara tillägga att jag förra veckan mådde så illa att jag kräktes och blev iskall i kroppen samtidigt som jag svettades och finns sån otrolig smärta i nedre delen av magen så att jag inte kunde ligga sitta stå eller någonting, ambulans kom eftersom maken blev orolig.. de sa at de va vinterkräksjukan men jag har haft de förut och det var INTE likadan smärta... gick till doktorn dagen efter och han sa att de TROLIGEN kunde vara att ett ägg fastnad i äggledaren och ville eftersom jag inte mådde dåligt längre, avvakta och se vad som händer.
    detta var väldigt suspekt! hmm..
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 13:13:42 följande:

Bild från BIM+6, bara jag som ser strecket? Inbillning kanske...
    ååååh vad det kliar i fingrarna, var det verkligen nödvändigt med ett sånt litet retsticke-streck på min SISTA sticka...

3 dagar sen nu, skulle bra gärna vilja veta om det är kvar eller ej...

troligen hehe är de en dålig bild men jag kan tyvärr inte se de andra stecket :(
  • Wielkip

ökad kontrast, alla bildskärmar har ju inte samma inställningar, men på denna syns det klart o tydligt på min iallafall :)
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 13:28:27 följande:

iphonekameror är inte de bästa ^^

på den här såg man bättre tror jag hehehe
  • Fru Massu

de finns en indikation på att de skulle kunna vara något där men jag skulle nog gjort ett till test för att få ett klart å tydligt svar

• Wielkip

ja jag ska ta ett cb digitalt imorgon eller fredag, visar det "inte gravid" tänker jag aldrig mer köpa testlagrets stickor, har fått 7-8 spökstreck denna månaden!

Svar på tråden BIM +10 och inget plus