• Mischao

BIM +10 och inget plus

Nu är jag på BIM +10 och har ännu inte fått något plus. Gjorde ett test när jag var på +6 och det visade negativt. Känner inga typiska graviditetssymtom som illamående eller spända bröst. Har däremot krafitga flytningar. Vet inte hur många gånger jag  har sprungit på toaletten den senaste vekcna för det har känts som att det är mensen som har kommit.

Någon mer som är i samma sits eller har varit gravid trots minus på stickan? När fick ni reda på det i så fall?

• Svar på tråden BIM +10 och inget plus
  • Fru Massu

ja de här var ju kul.. vart tvungen å gå på toan o kissa 3ggr på en timme.. hmm..

jag gör död till liv åt dig
  • Wielkip
    rodriiguez skrev 2011-03-23 16:00:12 följande:
    ja de här var ju kul.. vart tvungen å gå på toan o kissa 3ggr på en timme.. hmm..
    haha samma hände mig när jag skulle åka tåg hem till göteborg efter att ha varit hos familjen över helgen.

Gick på toa innan jag åkte till stationen, gick på toa på första tåget (30 minuter efter första toabesöket) sen gick jag på toa ytterligare en gång efter att jag bytt (ca.20 minuter efter toabesök nr.2).
    Kan ju tilläggas att jag inte druckit något alls på 5 timmar när detta inträffade, haha.

Kan ju inte svara på om det beror på att jag möjligtvis är gravid, men jag kissar absolut oftare än vanligt överlag just nu...
  • Sussie80

Mischao -> Är lite nyfiken, hur har det gått för dig idag??

• Mischao

Blev minus så nu ger jag upp med förhoppningarna denna månaden.

• Wielkip
    Mischao skrev 2011-03-23 20:50:50 följande:
    Blev minus så nu ger jag upp med förhoppningarna denna månaden.
    Det är väll aldrig "för sent" förens mensen kommer? Tyst
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 20:54:21 följande:
    Det är väll aldrig "för sent" förens mensen kommer? Tyst
    Instämmer! :D
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-23 16:04:23 följande:
    haha samma hände mig när jag skulle åka tåg hem till göteborg efter att ha varit hos familjen över helgen.

Gick på toa innan jag åkte till stationen, gick på toa på första tåget (30 minuter efter första toabesöket) sen gick jag på toa ytterligare en gång efter att jag bytt (ca.20 minuter efter toabesök nr.2).
    Kan ju tilläggas att jag inte druckit något alls på 5 timmar när detta inträffade, haha.

Kan ju inte svara på om det beror på att jag möjligtvis är gravid, men jag kissar absolut oftare än vanligt överlag just nu...

Haha men de är ju så typiskt!

Det är de som är grejen med alla dessa symtomer, allt kan egentligen tyda på något heeelt annat! ursch

• Sussie80

Ja så resonerar jag också.. försöker hålla hoppet uppe tills man är bevisad motsatsen..

Men motsatesen dök upp igår efter en cykel på typ 45 dagar sen sist..

Så det är väl bara att försöka leta på ett nytt hopp någonstans och försöka på nytt..

Lycka till alla hoppfulla

• Fru Massu

På något sätt så är jag ändå hoppfull om mensen kommer för då vet jag att allt är ok och som de ska. Har ju inte fått min vanliga mens efter pillerstoppet än....

• Wielkip

Åh, pojkvännen är iväg och köper test nu, är så himla nervös...
    Känns lite som att chanserna för att det skulle vara positivt är yttepytte...Fast å andra sidan - VART ÄR ISÅFALL MENSEN?!
    Min cykel på 26 dagar är ju putsveck nu iallafall..

Svar på tråden BIM +10 och inget plus