• Mischao

BIM +10 och inget plus

Nu är jag på BIM +10 och har ännu inte fått något plus. Gjorde ett test när jag var på +6 och det visade negativt. Känner inga typiska graviditetssymtom som illamående eller spända bröst. Har däremot krafitga flytningar. Vet inte hur många gånger jag  har sprungit på toaletten den senaste vekcna för det har känts som att det är mensen som har kommit.

Någon mer som är i samma sits eller har varit gravid trots minus på stickan? När fick ni reda på det i så fall?

• Svar på tråden BIM +10 och inget plus
  • Blivandeungmamma91

Hej jag hoppar också in här är på bim+9 och inget + eller mens. Har bara tagit test hos bm +7 men visar neg men är deras tester inte lika känsliga?

• Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-24 10:43:50 följande:
    Åh, pojkvännen är iväg och köper test nu, är så himla nervös...
    Känns lite som att chanserna för att det skulle vara positivt är yttepytte...Fast å andra sidan - VART ÄR ISÅFALL MENSEN?!
    Min cykel på 26 dagar är ju putsveck nu iallafall..
    hur gick de ?

själv bim+10 och väntar på att mina tester ska komma med posten, inte gjort de än och åker utomlands på söndag så de MÅSTE komma senast imorgon hehe
    jag gör död till liv åt dig
  • Wielkip
    rodriiguez skrev 2011-03-24 16:10:24 följande:
    hur gick de ?

själv bim+10 och väntar på att mina tester ska komma med posten, inte gjort de än och åker utomlands på söndag så de MÅSTE komma senast imorgon hehe
    negativt! Kommer inte mensen innan måndag så ringer jag och bokar en tid för att kolla upp vad som kan vara knas..
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-24 16:36:07 följande:
    negativt! Kommer inte mensen innan måndag så ringer jag och bokar en tid för att kolla upp vad som kan vara knas..

tråkigt! men håll gnistan uppe och bara köra hårt nästa månad!

...

idag har jag aldrig kännt mig lika gravid.. mina bröst ömmar mer än någonsin och jag har ont i höftbenen och har mensvärk.. känner att min kroppsvärme ökar då å då .. skumt..
    mens på väg eller???

• Fru Massu

inte konstigt att jag kände mig mer gravid än innan, fick ju mens idag :D oj oj oj trodde inte jag skulle bli så här glad någon gång över att se mensen, speciellt inte när man ska på utlandssemester, inget bad här inte :(

men nu vet jag iaf att allt är som de ska (slutade ju med piller 26 feb) och jag behövde inte vänta hundra månader på att kroppen skulle ställa sig till rätta...

jag och mitt kontrollbehov har fått ro

• Wielkip
    Fru Massu skrev 2011-03-24 22:11:05 följande:
    inte konstigt att jag kände mig mer gravid än innan, fick ju mens idag :D oj oj oj trodde inte jag skulle bli så här glad någon gång över att se mensen, speciellt inte när man ska på utlandssemester, inget bad här inte :(

men nu vet jag iaf att allt är som de ska (slutade ju med piller 26 feb) och jag behövde inte vänta hundra månader på att kroppen skulle ställa sig till rätta...

jag och mitt kontrollbehov har fått ro
    Åh vad skönt att du slipper gå och undra!, men vill ändå lyfta ett varningens finger, jag slutade med ppiller i början av december, och min kropp har tydligen inte ställt in sig ordentligt ännu, BIM+10 och iiiiinegn mens.
    Hittills har min ägglossning varit jättekonstigt, pratat med en barnmorska som misstänker att den inte kommit igång öht.
    Så mitt tips är att om du vill maximera chanserna att bli gravid är det varannan-dag sex som gäller, hela månaden, eftersom ägglossningen kan komma i princip när som helst under cykeln de första månaderna..
  • Fru Massu
    Wielkip skrev 2011-03-25 10:56:40 följande:
    Åh vad skönt att du slipper gå och undra!, men vill ändå lyfta ett varningens finger, jag slutade med ppiller i början av december, och min kropp har tydligen inte ställt in sig ordentligt ännu, BIM+10 och iiiiinegn mens.
    Hittills har min ägglossning varit jättekonstigt, pratat med en barnmorska som misstänker att den inte kommit igång öht.
    Så mitt tips är att om du vill maximera chanserna att bli gravid är det varannan-dag sex som gäller, hela månaden, eftersom ägglossningen kan komma i princip när som helst under cykeln de första månaderna..

jo har tänkt på de men ska nog FÖRSÖKA göra som du säger varannan dag hehe men de är lite svårt när man har en 5åring hemma + en 19 åring (makens bror) hehe

• Ida 1981

Hej
    Har skummat igenom tråden och känner igen mig, hade oxå negativa tester på bim + 3 + 7 och tillslut på bim + 15 plussade jag :D
    Så ge inte upp det kan va möjligt!!!

• Wielkip
    Ida 1981 skrev 2011-03-28 14:36:34 följande:

Hej
    Har skummat igenom tråden och känner igen mig, hade oxå negativa tester på bim + 3 + 7 och tillslut på bim + 15 plussade jag :D
    Så ge inte upp det kan va möjligt!!!

åh, solskenshistorierHjärta
    Fick mail nyss att testerna ifrån testlagret skickats ut, så nu tycker jag vi alla håller tummarna för att jag plussar imorgon på BIM+14 då!Flört

Hur går det för er andra, någon mer som är långt över BIM och varken har fått mens eller plus?
    Eller är det bara min kropp som ska jäklas och vara så himla "speciell" som vanligt? haha..
Svar på tråden BIM +10 och inget plus