• Anonym (¤ Nyfiken ¤)

    Hur gammal är den äldsta du haft sex med?

    och hur gammal var du!?..och hur länge pågick det? (om det var mer än en gång då!)
    och hur kändes det att vara med en (så mkt ) äldre?
    bra elle dåligt?

    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-03-26 21:31
    Glömde skriva med är det nån som vet om det och vad säger dom? inte för att man ska bry sig vad andra säger men ändå!

  • Svar på tråden Hur gammal är den äldsta du haft sex med?
  • Ahmad456

    Är 20 o den äldsta var 18 haha, men skulle gärna vilja testa med äldre ;), är det någon kåt tjej eller kvinna där ute som letar efter ligg, kk så får ni gärna höra av er!!

    Adda snap: ahmad_k653

    Eller kik: knullsugen54

  • Ahmad456

    Är 20 o den äldsta var 18 haha, men skulle gärna vilja testa med äldre ;), är det någon kåt tjej eller kvinna där ute som letar efter ligg, kk så får ni gärna höra av er!!

    Adda snap: ahmad_k653

    Eller kik: knullsugen54

    Obs: jag är vältränad och har en jättefin kropp som ni kommer gilla o kanske annat????

  • Anonym (Bara som ung)

    Jag var 17, han närmare 27-28 har jag för mig... var ett ons efter flört, fika, bio och så. Hett och läckert.... sedan åkte jag hem till min dåvarande pojkvän och duschade.

    Nu efter många år så inser jag ju hur illa det var... men sedan var jag inte så trogen av mig då heller... men fick mina kickar och njöt av livet.

    Efter det är det mer det vanliga 2-4år åldersskillnad som gällt. Men hade lätt kunnat tänka mig en date med yngre man på 25-30 år nu när man är 40 själv. Hihi... fortfarande kul att testa saker!

  • Ahmad456
    Anonym (Jo) skrev 2021-01-25 20:30:37 följande:

    10 år äldre


    Hade det varit kul å testa med en 20årig som jag kanske??

    Har en fin vältränad kropp och en go ..... ;)

    Hör gärna av dig om det låter intressant!

    Kik: knullsugen54

    Snap: ahmad_k653

    Du kan också svara här på sidan om du vill, skicka ett PM här direkt!

    Hoppas vi ses:)
  • Markus234
    Anonym (Bara som ung) skrev 2021-01-25 20:28:23 följande:

    Jag var 17, han närmare 27-28 har jag för mig... var ett ons efter flört, fika, bio och så. Hett och läckert.... sedan åkte jag hem till min dåvarande pojkvän och duschade.

    Nu efter många år så inser jag ju hur illa det var... men sedan var jag inte så trogen av mig då heller... men fick mina kickar och njöt av livet.

    Efter det är det mer det vanliga 2-4år åldersskillnad som gällt. Men hade lätt kunnat tänka mig en date med yngre man på 25-30 år nu när man är 40 själv. Hihi... fortfarande kul att testa saker!


    Spännande! Håller fullständigt med att det är kul att testa! Och ingen ide att döma ut något utan att veta ;)

    Får man kanske fråga om pm? :)
  • scorpionking79

    Som yngst när man va 20 år vilket va ett tag sedan, hon närmare 60, träffades flertal ggr, sen några år senare ca 30 hon va närmare 70 , träffades flera år ... saknar att träffa en äldre mogen kvinna. Är idag 41 år ...

  • Anonym (Bara som ung)
    Markus234 skrev 2021-01-27 17:01:16 följande:

    Spännande! Håller fullständigt med att det är kul att testa! Och ingen ide att döma ut något utan att veta ;)

    Får man kanske fråga om pm? :)


    Tack för frågan, men nej tack. Håller mig anonym. Gift och lycklig. Vi finns på BC, men du får själv leta och gissa vid intresse. Hihi, avslöjar oss inte här.
  • MammAmma

    Jag kan ju inte påstå att jag nånsin haft sex med någon "äldre", men den äldsta jag varit med (bara 8 år äldre) var även den sämsta. Bara jag som INTE haft bra erfarenheter av det? 'Alla' verkar ju typ ha haft sina bästa sexuella upplevelser med någon som varit äldre? Jag tänkte innan att "nu jävlar blir det åka av", med denna man med flera relationer och ett äktenskap i sitt förflutna, men det föll platt och han körde bara sitt egna race. T o m den 21åriga killen som kom på 1 min var bättre...

  • Anonym (C)

    Just nu är rekordet nästan 50, men så länge jag är monogam och det inte tar slut blir det +1 varje år Åldersskillnaden är att han är 2,5 år äldre.

  • Stil o Känsla

    Den största åldersskillnaden måste vara när jag var hade sex några gånger under en period med min före detta flickväns mamma.

    Jag va17-18 år och hon var äldre. Osäker på hur hennes ålder nu. Det var länge sedan. Men gissar att hon var ca 40-45.

    Bara positiva minnen av det.

    Kan tilläggas att det han gå ca ett halvt år mellan att flickvännen och jag gjorde slut och sexet med hennes mamma började.

  • Markus234
    Anonym (Bara som ung) skrev 2021-01-27 19:38:15 följande:

    Tack för frågan, men nej tack. Håller mig anonym. Gift och lycklig. Vi finns på BC, men du får själv leta och gissa vid intresse. Hihi, avslöjar oss inte här.


    Spännande! Får se om man kan hitta er ;)
Svar på tråden Hur gammal är den äldsta du haft sex med?