• BejbyBoo

Syskon i november/december 2011!

Äntligen!
    Efter ett års försök har vi äntligen fått ett positivt test. Går allt vägen kommer vårt andra barn i december 2011.

Är det fler som väntar syskon i  november/december som vill följas åt på vägen?!

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Svar på tråden Syskon i november/december 2011!
  • Fjärilslarven

Vi köper också från Blocket är planen, men som sagt så måste man vara snabb på telefonen... Har missat en redan som det blev budgivning på och nu hoppas jag att jag har lyckats få tag på en annan.

Lillebror i magen är tokig förresten, mycket stökigare än storebror så här långt. Han håller igång mest hela tiden tycker jag medan storebror framför allt sparkade på kvällarna. Och så har lillebror en lite otrevlig vana och det är att hoppa jämfota på min kissblåsa. Har aldrig sprungit på toaletten så ofta i hela mitt liv!

• sweetiise

jag fyndade vagn från blocket i början av sommaren. Ingen ville ha det fula tyget tror jag för den kostade bara 700kr vilket var helt otroligt bra pris med tanke på skicket. Fick tom med inköpskvittot från 03! En Emmaljunga. Suveränt nöjd!

Jag kissar också stup i kvarten och tycker att magen är mycket tyngre den här gången. Är det bara jag eller sitter inte bebisen mycket längre ner den här gången?!

• BejbyBoo

Hej tjejer!
    Nu är vi tillbaka efter ett par veckor i USA. Har haft en skön semester, men nu är det skönt att vara hemma igen. Dock en vecka kvar på ledigheten innan jobbet kallar.

Har inte hunnit läsa igenom vad ni skrivit, men ska försöka komma ikapp. Ser att ni pratar lite vagn nu och jag kunde inte låta bli, utan köpte en Bugaboo Donkey på resan. Är löjligt nöjd! Vår dotter kommer ju också vara 3 i december, och jag vet inte hur mycket hon kommer att åka, men Donkeyn går ju att göra till singelvagn också, så vill hon inte åka mer så får lillasyster ha Donkeyn för sig själv.
    Och vi kommer ju att köra den som singel fram tills bebis kommer. Här är en bild från en av de första turerna med vagnen! När lillasyster är här tar man bara bort väskan som sitter bredvid sittdelen nu, expanderar chassit och sätter dit liggdelen. Vips, så har man en syskonvagn!

• sweetiise

FlakeZ, supersnygg!!! Vad gav du för den i USA? En sån hade jag inte sagt nej till!

• BejbyBoo
    sweetiise skrev 2011-07-31 21:32:01 följande:
    FlakeZ, supersnygg!!! Vad gav du för den i USA? En sån hade jag inte sagt nej till!
    För singel-versionen, som jag har nu (ska köpa till ett extra säte senare), fick jag betala knappt 8 500 kr. Här i Sverige kommer den att kosta ca 12 000 kr när den kommer i höst. 14 800 kr är priset jag hört för vagnen med två säten direkt...
  • Lois81

Fin vagn!!

Jag tycker med bebis ligger lägre. När jag går på toa känns det som allt ska ramla ut känns lite läskigt, ska kolla det med BM. Gissar att det bara är bäckenbottenmuskulaturen som är otränad men ändå... Kissar, japp hela tiden!

• sweetiise
    Lois81 skrev 2011-07-31 22:39:40 följande:
    Fin vagn!!

Jag tycker med bebis ligger lägre. När jag går på toa känns det som allt ska ramla ut känns lite läskigt, ska kolla det med BM. Gissar att det bara är bäckenbottenmuskulaturen som är otränad men ändå... Kissar, japp hela tiden!
    jag hade ett läkarbesök i böjran pga att jag fick hepatos förra gången och då sa läkaren att jag skulle knipa mycket för det kommer att kännas som om allt vill ramla ut Flört  Men även om jag visste det så känns det så lustigt!
Svar på tråden Syskon i november/december 2011!