Syskon i november/december 2011!
Äntligen!
Efter ett års försök har vi äntligen fått ett positivt test. Går allt vägen kommer vårt andra barn i december 2011.
Är det fler som väntar syskon i november/december som vill följas åt på vägen?!
Äntligen!
Efter ett års försök har vi äntligen fått ett positivt test. Går allt vägen kommer vårt andra barn i december 2011.
Är det fler som väntar syskon i november/december som vill följas åt på vägen?!
Köper ni vinterkläder till bebisen till denna vinter? Vad har ni köpt då?
Själv vågar jag inte köpa vinterkläder än... Vet ju inte hur stor denna bebis hade tänkt att bli... Storebror var ju rätt stor och fick gå på 62 direkt..... :-S
Min man är även han kräsen så jag har inga problem att skicka honom att handla. Det fixade han galant förra gången och jag skulle göra det igen
Åh vad kul att gå igenom alla gamla bebiskläder. Det måste jag också göra. Vi har alla ute i vårt förråd nu, men jag får ta in dem om några veckor och gå igenom dem. Det mesta är könsneutralt. Det är egentligen inte förrän nu då sonen själv har fått bestämma kläder som vi köpt typiskt pojkiga kläder. Visst, lite skjortor, byxor och slipsar för pojkbebis har vi, men annars är det kläder i alla möjliga färger. Det som var mest slitet har vi gett bort eller slängt så det mesta är i bra skick. Är också grymt kräsen!
Men, jag har faktiskt också redan handlat en hel del. Sonen är ju född i slutet av april så det är mycket kortarmade bodys vi har och korta byxor. Har därför kompletteraat med en del långarmade bodies, koftor och långbyxor. Har också köpt en liten klänning på Lindex =) Blir nog någon klänning till! Svårt att låta bli =)
Vi ska också köpa en vinteroverall. Vi har två overaller som passar höst och tidig vår men dessa är förmodligen inte tillräckligt tjocka.
Vi fick en bra overall av våra vänner som deras bebis växt ur! Sen har vi lite andra overaller i större storlekar så jag tror vi klarar oss
Funderar på att köpa en ny åkpåse...har en Mammut knott junior sovsäck men den är dotterns så vi får se om vi köper en ny'
Fjärilslarven; vi köpte fårullstofflor till dottern när hon va liten, kanonbra! Hon var aldrig kall om fötterna