• BejbyBoo

Syskon i november/december 2011!

Äntligen!
    Efter ett års försök har vi äntligen fått ett positivt test. Går allt vägen kommer vårt andra barn i december 2011.

Är det fler som väntar syskon i  november/december som vill följas åt på vägen?!

♥ Älskade E, född december 2008 - Älskade liten, beräknad december 2011 ♥
  • Svar på tråden Syskon i november/december 2011!
  • snizy

Stod ju fel datum på mig och är oftast inne på mobilen där det är krångligt att ändra, så nu när jag äntligen sitter vid en dator passa jag på ;)

BF Baby

November

Gnuttenn, bf 1 nov, dotter -10
    Songs of the Heart, bf 3 nov, son - 08
    Sandra em, bf 9 nov, son -09
    Avonakire bf 12 nov, son -09
    Fru och Mamma, bf 13 november, dotter -10
    Tenshioyo bf 18 nov, dotter-07
    snizy, bf 26 nov, dotter juli -09
    MNor, bf 27 nov. son- 03, son-05, dotter-09
    saralind, bf 28 nov, dotter -09
    smill, bf 30 nov, dotter -08
    Fjärilslarven, bf 30 november, son -10

December
    tesselein, bf 1 dec, dotter -10
    druvans, bf 3 dec, dotter -09
    dallas, bf 8 dec, dotter -08
    FlakeZ
    , bf 7 dec, dotter -08
    Lois81 bf 8 dec, dotter -09
    BelindaB, bf 9 dec, son -07
    Pjatt, bf 9 dec, dotter 07
    Swallow the moon bf 10 dec, son -08
    Alexzandrah
    , bf 16 dec, son -10
    Damdam, bf 17 dec, dotter aug -09
    miablo, bf 18 dec, son augusti -09
    Mari78 m pojktriss, bf 21 dec, son juni-03, son aug-05, son mars-07
    Lillajag1979, bf 22 dec, son april -09
    Calnaneas, bf 22 dec, son aug -09
    Hugooo, bf 24 dec, son -10

• Trischa

Hej alla!

Väntar andra barnet i december, vi va på ultraljud den 12 juli och allt såg fint ut, en pigg krabat! Vet inte könet, men det får bli överraskning, har en dotter född maj-09. Så nu är BF 11/12-2011.. Spännande! Fick min dotter i vecka 35+3 så vem vet, kanske blir det tidigare den här gången också.

Får man hoppa in här med er andra och följa tråden? Glad

• BelindaB

Också flyttad till den 11 dec efter ul idag. Allt såg fint ut o mest troligt en Ebba Cornelia som kikar ut då. :D

• BelindaB

BF Baby

November
    Gnuttenn, bf 1 nov, dotter -10
    Songs of the Heart, bf 3 nov, son - 08
    Sandra em, bf 9 nov, son -09
    Avonakire bf 12 nov, son -09
    Fru och Mamma, bf 13 november, dotter -10
    Tenshioyo bf 18 nov, dotter-07
    snizy, bf 26 nov, dotter juli -09
    MNor, bf 27 nov. son- 03, son-05, dotter-09
    saralind, bf 28 nov, dotter -09
    smill, bf 30 nov, dotter -08
    Fjärilslarven, bf 30 november, son -10

December
    tesselein, bf 1 dec, dotter -10
    druvans, bf 3 dec, dotter -09
    dallas, bf 8 dec, dotter -08
    FlakeZ, bf 7 dec, dotter -08
    Lois81 bf 8 dec, dotter -09
    Pjatt, bf 9 dec, dotter 07
    Swallow the moon bf 10 dec, son -08
    BelindaB, bf 11 dec, son -07
    Alexzandrah, bf 16 dec, son -10
    Damdam, bf 17 dec, dotter aug -09
    miablo, bf 18 dec, son augusti -09
    Mari78 m pojktriss, bf 21 dec, son juni-03, son aug-05, son mars-07
    Lillajag1979, bf 22 dec, son april -09
    Calnaneas, bf 22 dec, son aug -09
    Hugooo, bf 24 dec, son -10 

• Fjärilslarven
    Trischa skrev 2011-07-15 11:56:21 följande:
    Hej alla!

Väntar andra barnet i december, vi va på ultraljud den 12 juli och allt såg fint ut, en pigg krabat! Vet inte könet, men det får bli överraskning, har en dotter född maj-09. Så nu är BF 11/12-2011.. Spännande! Fick min dotter i vecka 35+3 så vem vet, kanske blir det tidigare den här gången också.

Får man hoppa in här med er andra och följa tråden? Glad
    Välkommen in!
    BelindaB skrev 2011-07-15 13:08:58 följande:
    Också flyttad till den 11 dec efter ul idag. Allt såg fint ut o mest troligt en Ebba Cornelia som kikar ut då. :D
    Grattis till lyckat UL! Kul att det förmodligen är en liten tjej!

Jag gick igenom våra bebiskläder ikväll, och rensade ut sommarkläderna för våra killar föds ju olika årstider så små shorts och kortärmade bodies kan jag sälja istället. Känns ännu mer verkligt att det är en lillebror på väg när man sitter och viker små pyjamaser och lägger ihop strumpor i stl 10-12. Har handlat rätt mycket vinterkläder på Polarns rea nu för det blir ju helt klart billigare än att köpa dem till fullpris senare. Kanske är jag knäpp som är ute i så god tid, men dels är jag sån och sen älskar jag att shoppa... Fick reda på idag att min syster ska få barn i mars, vilket ju är jättekul! Men tyvärr kommer vi nu inte kunna ha deras babyskydd, babysitter och babybjörn som förra gången så det måste införskaffas. Trista grejer att köpa, kläder är mycket roligare! Och så måste vi ff köpa vagn. Dyyyyr lillebror...
  • Fru Massu
    Fjärilslarven skrev 2011-07-15 23:04:57 följande:
    Välkommen in!
    BelindaB skrev 2011-07-15 13:08:58 följande:
    Grattis till lyckat UL! Kul att det förmodligen är en liten tjej!

Jag gick igenom våra bebiskläder ikväll, och rensade ut sommarkläderna för våra killar föds ju olika årstider så små shorts och kortärmade bodies kan jag sälja istället. Känns ännu mer verkligt att det är en lillebror på väg när man sitter och viker små pyjamaser och lägger ihop strumpor i stl 10-12. Har handlat rätt mycket vinterkläder på Polarns rea nu för det blir ju helt klart billigare än att köpa dem till fullpris senare. Kanske är jag knäpp som är ute i så god tid, men dels är jag sån och sen älskar jag att shoppa... Fick reda på idag att min syster ska få barn i mars, vilket ju är jättekul! Men tyvärr kommer vi nu inte kunna ha deras babyskydd, babysitter och babybjörn som förra gången så det måste införskaffas. Trista grejer att köpa, kläder är mycket roligare! Och så måste vi ff köpa vagn. Dyyyyr lillebror...

hur länge till har pop rea? det är ju sant som du säger, varför inte passa på än att betala fullt pris för samma sak några månader senare, man måste ju ändå köpa förr eller senare.

min mamma hade brottom med att ge mig spjälsängen och där stod den i några dagar, omonterad på plats så jag tänkte.. Varför inte bygga den? men nä, då hade jag för brottom enligt henne hehehe  
    M född 2005, lillen beräknad dec 2011
  • Fjärilslarven
    Fru Massu skrev 2011-07-16 10:40:46 följande:
    hur länge till har pop rea? det är ju sant som du säger, varför inte passa på än att betala fullt pris för samma sak några månader senare, man måste ju ändå köpa förr eller senare.

min mamma hade brottom med att ge mig spjälsängen och där stod den i några dagar, omonterad på plats så jag tänkte.. Varför inte bygga den? men nä, då hade jag för brottom enligt henne hehehe 
    Några dagar/en vecka till med dessa priser och sen hoppas jag de sänker mer. Har fått indikationer på det. Antingen till 70% eller så blir det tag 3, betala för 2.

Just det, spjälsäng måste vi köpa också. Men vi vill ha en sån vanlig Ikea Gulliver som vi har till storebror och de säljs i mängder billigt på Blocket så det kan vi vänta med. Madrass har vi redan, för av nån anledning så köpte vi två stycken till storebror.
  • Pjatt

har slängt ut massor med kläder från stl 68 upp till 164 det mesta är tjej kläder sen är det även lite damkläder för den som är nyfiken.... inboxa mig vid intresse så kan ni få adressen

• Fru Massu
    Fjärilslarven skrev 2011-07-16 20:34:41 följande:
    Några dagar/en vecka till med dessa priser och sen hoppas jag de sänker mer. Har fått indikationer på det. Antingen till 70% eller så blir det tag 3, betala för 2.

Just det, spjälsäng måste vi köpa också. Men vi vill ha en sån vanlig Ikea Gulliver som vi har till storebror och de säljs i mängder billigt på Blocket så det kan vi vänta med. Madrass har vi redan, för av nån anledning så köpte vi två stycken till storebror.
    ok ska se om de finns något kvar när löning kommer
    M född 2005, lillen beräknad dec 2011
Svar på tråden Syskon i november/december 2011!