• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Bad Boy)

Jag skulle ALDRIG erkänna att

Jag önskar att min uppväxt var så förjävlig som jag får den att verka. Att jag verkligen har suttit inne och levt på gatan. Att mina föräldrar var döda så jag kunde få ut arv och lägenhet etc. Att jag vill jobba med ungdomar så jag kan ha sex med tjejerna som en "arbetsförmån". Att jag i ena stunden önskar att mitt ex och vårt barn blev överkörda så jag slapp dem. Och i andra stunden önskar jag att jag kunde sätta dit mamman så hårt att jag fick hela vårdnaden om ungen. Att folk, inklusive mina vänner tror att jag är värsta vaniljkillen, men jag drömmer om våldtäcktslekar och GROV BDSM.

Mohahaha DemonDemon

• Anonym (Li)

Kommer aldrig erkänna att jag tycker det är kul att peta på de små (och stora för den delen) klumparna som kommer när jag har mens..

• Anonym (sd)

kommer aldrig att erkänna att i nästa val så kommer jag rösta på sd trots att jag är medlem i socialdemokraterna....

• Anonym (Hades)

Jag kommer aldrig att erkänna att jag lämnade min första kärlek eftersom jag kände att det fanns risk att mitt leverne skulle påverka hennes ambition och lysande framtid på ett negativt sätt. 
    Jag kommer  aldrig erkänna att skälet till varför jag bröt förhållandet var en lögn som jag visste hon skulle acceptera samtidigt som hon skulle få en anledning till att undvika mig.

Jag kommer aldrig att erkänna att jag, 22 år senare, fortfarande älskar denna, numera gifta, kvinna så innerligt mycket.

• Anonym (:$)

Kommer aldrig erkänna att jag tycker min låtsas-syster är en bortskämd skitunge.
    Kommer aldrig erkänna att jag tycker om min lillebror mest i familjen.
    Kommer aldrig erkänna att jag tycker det är äckligt fult med bortrakade och dit-ritade ögonbryn. (flera av mina vänner har det..)
    Kommer aldrig erkänna att jag brukar hitta på smärtor för att slippa göra saker.

• bastardized

För mina vänner att jag har tillbringat de senaste 2 veckorna på resande fot med (lånad) husvagn. Sonens önskemål.....

• Anonym (Aldrig hänt)

Att jag under tiden min pojkvän satt häktad så låg jag med hans vän och vännens fru. Frun vet inte om makens och mina äventyr vid sidan av våra trekanter.

(Payback is a bitch My love)

• Anonym (ängsling)

Kommer aldrig att erkänna att jag verkligen ogillar mina systers äldre barn fy fan så trista ungar.... eller att jag ogillar hennes uppfostrings sätt.....
    eller att jag faktisk är kär i en man som inte vill ha mig... mer än vid sex.
    att jag ser er på fetton
    att jag gillar kiss sex
    att jag knullat min förra bästa väns man flera gånger.
    Och ja en massa mer säkert som jag inte kommer på just nu dock

• Anonym (ängsling)
    Anonym (ängsling) skrev 2013-07-26 11:33:47 följande:
    Kommer aldrig att erkänna att jag verkligen ogillar mina systers äldre barn fy fan så trista ungar.... eller att jag ogillar hennes uppfostrings sätt.....
    eller att jag faktisk är kär i en man som inte vill ha mig... mer än vid sex.
    att jag ser er på fetton
    att jag gillar kiss sex
    att jag knullat min förra bästa väns man flera gånger.
    Och ja en massa mer säkert som jag inte kommer på just nu dock
    ser ner på fetton ska de stå*
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!