• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (Hoe)

Kommer aldrig erkänna hur många jag EGENTLIGEN legat med och vilka slampiga, slyninga saker jag gjort.

Kommer aldrig erkänna för någon hur mycket jag egentligen knarkade när alla trodde att jag var så duktig och drogfri.

Kommer aldrig att erkänna att jag haft en affär med min väninnas man.

Kommer aldrig erkänna för min sambo vilket jävla idiotäckel jag var innan jag träffade honom, och jag kommer med det heller aldrig erkänna vilken fin kvinna jag blivit tack vare honom. Även fast jag skulle vilja att han visste det.

• Anonym (!)

Jag kommer ALDRIG erkänna att jag varit otrogen med en 13 år äldre man. Jag vet hemskt och jag skulle aldrig nånsin göra om det.

• Anonym (Gud)

Jag kommer aldrig erkänna att jag är Jesus Kristus.

• Anonym (Ojsan)

Kommer aldrig erkänna för min mans familj att vi har gjort två aborter, mannens mamma är djupt troende (nära hjärntvättad) katolik. Min mans syster fick barn tack vare provrörsbefruktning så vet att hon heller inte skulle kunna acceptera vårt beslut.
    Kommer heller inte erkänna för hans syster att jag röstar på SD..

• Anonym (Sorgligt.)

Kommer aldrig erkänna att jag (minst) tre dagar i veckan är övertygad om att jag kommer göra slut med min pojkvän, för att vi så sällan har sex.
    Sen har vi sex och trots att det är direkt uselt sex så jag ändrar mig.

Sen går det ett dygn och jag vill göra slut igen, för hur fan orkar jag det här jävla 1.5 ggr i veckan-ransoneringen? ! ?

• Anonym (hemsk människa)

Jag kommer aldrig erkänna... att jag ibland önskar att min make dog så innan vår bebis föds (är gravid 5:e månaden) så att jag får ensamrätt på barnet utan att behöva rätt mig efter honom...
    fyyy vad jag känner mig hemsk bara av att skriva det, men ibland känns det faktsikt så,, absolut inte hela tiden, för det mesta är allt bra och jag ser fram emot familj med honom, men så kommer det stunder då jag bara retar mig på honom och vill vara ifred med barnet. Men jag vet att han skulle bli förkrossad om jag lämnar honom så det klarar jag inte av...

• Anonym (Intervjun)

Jag pratar ofta med mig själv när jag är ensam som om jag blev intervjuad av en tidning eller tv-reporter. Skulle aldrig erkänna det för någon för då skulle att nog bli klassad som idiot.

• Anonym (. 2)

kommer aldrig erkänna att jag ska se till att bli gravid genom lögn...

• Anonym (:D)

Jag kommer aldrig erkänna att jag önskat vid ett flertal tillfällen att mina bonusars mamma gör bort sig till den så milda grad att hon förlorar sin del av vårdnaden eller att det händer något som gör att hon inte klarar av att ta hand om dem så min sambo får hela vårdnaden och boendet. Detta för att hon är sååå JÄVLA elak och egoistisk så man kan spy mot alla. Speciellt mot sina egna barn och mot min sambo och mig.

• Anonym (A)
    Anonym (. 2) skrev 2014-08-20 18:51:53 följande:

kommer aldrig erkänna att jag ska se till att bli gravid genom lögn...

Jag dömmer dig inte, men jag vill bara veta hur du ska göra det?

Lycka till hur du nu än ska göra!
Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!