• Anonym (Blånekar)

Jag kommer aldrig erkänna!!!!

Oka hörrni, nu tar vi bladet från munnen!
    ALLA har gjort, gör eller tänker saker som de aldrig kommer erkänna för någon annan... eller hur?

Nu ska vi lätta våra hjärtan och erkänna allt detta fruktansvärda som vi faktiskt gör när ingen annan ser!

Jag börjar!

Jag kommer aldrig erkänna att jag läser en fd kompis blogg flera ggr i veckan och njuter av att hon inte har jobb, liv, kompisar osv!
    Elakt?
    Ja som fan! Men med tanke på hur otroligt grym hon var mot mig och vad hon utsatt andra för så njuter jag av att se att det kommer tillbaka till henne nu!

Jag kommer heller aldrig erkänna att jag ibland luktar på mina egna fisar....!

Nu är det er tur!

Vad kommer Ni aldrig erkänna?

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-04 21:30
    På begäran lägger jag till att vi bara skall lämna våra erkännanden i denna tråd!

Ingen debatt om det man gjort utan bara raka, enkla bekännelser!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 00:08
    Däremot kan jag utan omsvep erkänna att jag ser ned på, och faktiskt anser människor som bråkar över internet, vara lägre stående.

• Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!
  • Anonym (fd tjock)

Att jag piercade mig i snippan idag! Det får bara utvalda veta. Haha, undrar vad kollegorna skulle tänka om dom visste...?! En annan sak jag inte skulle erkänna är att jag vill ha sex med en tjej, och nu har min man gett mig ett hallpass på det. Han är helt ok med att jag gör det, bara jag lovat att jag berättar sen. Han är ganska het på tanken och vill nog att vi ska ha trekant längre fram. Det är jag dock mer tveksam till... Jag har gärna sex med en tjej på sidan om, men det vete fan om jag skulle palla se honom sätta på en annan tjej.

• Anonym (DÖ!)

Att jag önskar att min mamma skulle dö kan jag säga rakt ut. 

Men jag önskar att hon dör på ett plågsamt sätt, utdraget och plågsamt. 

• Anonym (Ondskan....)

Detta är hemskt..... Fruktansvärt.....

Men jag hoppas att min makes fd's bebis dör i magen. Jag skulle fått barn nu sista mars men förlorade min graviditet i ett sent Ma. Denna jävla fittan la in VÄRSTA stöten på min man för ett års sedan via FB när vi var nyförlovade. (Trotts att hon hade kille) han nobbade henne givetvis. Hon förtjänar inte att få bebis nu med killen hon försökte gå bakom ryggen på, otrogna vidriga slampa.

Hemska ord!!!!

• Gathehielm

Mycket få saker jag inte erkänner på fyllan. Det är väl därför jag dragit ner på drickandet på sistone. Anyways.

Att jag pissade i min bästa väns brors säng på nyårsnatten. Att jag köpte sex i min ungdom. Att jag slog ihjäl en katt när jag var liten. Att jag har svårt att tala med fula människor. Att jag tänder på rapeplay.
  • Anonym (...............)
    Anonym (Boo) skrev 2011-04-04 21:26:44 följande:
    Att minst hälften av alla kvinnor är helt poänglösa.

Dom kan inte ha sex, dom kan inte tänka, dom kan inte tjäna pengar. Vad fan är ni bra för egentligen förutom att gnälla och noja över helt oviktiga saker som formen på era blygdläppar?

Så länge man inte får Nobelpris i nojande eller fåfänga har jag inget större hopp om att ni kommer att bidra med mer till mänskligheten än vilken kossa som helst och på en öde ö hade jag kallat er proviant. Bli gärna lite fläskigare vid tillfälle, så räcker ni längre den dag planet kraschar.

(jag är kvinna)
    Jag tycker att ca 50 % av kvinnorna och i alla fall 35 % av männen är helt poänglösa och jag är man. Jag erkänner anonymt även att överväldigande störst andel poänglösa män finns i kategorin utomeuropeiska invandrare.

Jag äter mina snorkråkor, det kan tyckas lite äckligt men tillhör min kropp, finns i näsan, den ligger vid munnen och någon australiensk undersökning visade att det är väldigt nyttigt äta sina snorkråkor (ingen aning om varför).
  • Gathehielm
    Anonym (...............) skrev 2014-04-20 18:54:44 följande:
    (ingen aning om varför).
    Någonting om antikroppar och enzymer som stärker immunförsvaret... eller något, jag minns inte så noga.
  • Anonym (Aldrig 2)

Jag kommer aldrig erkänna att jag stal pengar från min bästa vän när jag var yngre. Har fortfarande skuldkänslor. Jag kommer aldrig erkänna att jag förlorade min oskuld på ett konstigt ställe Jag kommer aldrig att erkänna att jag hatar min familj trots att de är mitt kött och blod. Hatet kommer från att jag är kvävd och känner att det är min plikt att uppfylla deras äckliga förväntningar Jag kommer aldrig att erkänna att jag har problem med min urinblåsa, så pass att jag har råkat kissa på mig i vuxen ålder. Finns säkert mycket mer

• Anonym (finaflickan)

Jag kommer aldrig erkänna att
    ...jag pantsatt guld som inte var mitt, och inte hämtat ut det igen
    ...varit otrogen mot mitt ex 
    ...hatar min mamma när hon dricker
    ...alltid velat vara smalare än vad jag är
    ...stulit pengar från en fd arbetsplats
    ...har önskat mitt ex död 

• Kille som e sugen

Jag skulle aldrig erkänna...
    .... att min högsta önskan är att min kusin är bög (hoppas hoppas)
    .... att jag är superkåt i min kusin och vill knulla honom men kommer aldrig våga om han inte visar medhåll 
    ..... att jag är bisexuell 

Svar på tråden Jag kommer aldrig erkänna!!!!