• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Tezz80

fyller de på varje dag eller blir det utplockat redan första dagen?

• Duntoffla

De fyller på. Man kan hitta saker på söndagen som inte var framme på onsdagen. Alla dagar är värda att åka på

• OsynligtSmåkryp
    Duntoffla skrev 2011-05-04 10:36:16 följande:
    Osynligt småkryp- varifrån åker du? Med risk för att låta skittaskig så åker jag helst utan barn. För mig är det en resa för att "slippa" barn ett par dagar och bara träffa kompisar. Känner mig dum som säger det men jag måste vara ärlig om jag ska åka 140 mil t
    Ok. Då spelar det ju ingen större roll vart jag åker ifrån eftersom lillbebis ska med.
  • Duntoffla

Tänkte en kort bit är ju ok men du bor väl också här runt Sthlm?

• Lalalong

Tjolla: min svägerska Linda, som åkte med oss i höstas har i förebyggande syfte tagit ledigt ons 25/5. Hon undrar om det finns plats i en bil från Kristianstad. Får hon paxa sin rumpa i din/er bil?
    Jag åker ju på lördagen,, men hon kunde inte då för dom ska till Vimmerby.
    Om det bl

• Lalalong

Om det blir den veckan alltså... Blir det annat datum vet jag inte hur hon ska göra. Vet inte hur hon jobbar men hon blir säkert glad oavsett om det finns en preliminär plats till henne oavsett datum så försöker hon lösa det!

• Duntoffla

Lalalong- ska du åka lördag? Då kanske vi ses där. Är det nya stället svårt att hitta till? Finns det gott om parkering?

• Lalalong

Duntoffla: ja, om det blir den 28:e ska jag åka lördag... Blir det inte då kan jag inte pla alls tyvärr :-/. Men jag hoppas på den 28:e!! Jag kan inte ta semester på jobbet med så kort varsel så det får bli lördagen! Det är varken svårt att hitta till lokalen eller svårt med parkering, det fanns massor med plats :). En stor nackdel var att man köade utomhus, men jag tror det kommer vara behagligare i slutet på maj än i höstas ;). Blir kul att ses!! (förhoppningsvis)

• Duntoffla

Tycker det verkar troligt att det blir den helgen. Kan iofs vara helgen innan också, nästa helg är väl snart körd i alla fall. Låter bra att det är lätt att hitta. Det ska bli skönt att slippa stressa till tåget i alla fall denna gång. Hoppas på massa fina fynd som vanligt. Nu vet jag ju vad det blev och kan shoppa klänningar och sånt. Till noel har jag inget större förväntningar. Hoppas vi ses, om jag nu känner igen dig med all viktminskning. Undrar om oci ska åka?

• Lalalong

Duntoffla: ja... Jag tror att om det inte blir den helgen så är ju helgen innan i så fall mest troligt och då blir det inget för då ska jag och några kompisar kryssa till Oslo :). Men visst, båten går bara ett stenkast från molo ;). Kanske jag och Ninna som ska med både på salg och Oslokryssning åker över tidigare, går på molo-salg och promenerar sen bort till båten, haha... Fast i så fall blir det på fredagen! Det står säkert någonstans men jag är på mobilen, någon som vet när dom brukar öppna på fredagen?

:). Jaa... Lite smalare har jag ji blivit men inte till oigenkänlighet ;). Jag antar att Oci ska över, men har inte hört om vilken dag!
    Jag har ingen riktig plan för den här salgen... Sist var det lättare, behövde ha tag på overall och sånna saker... Det finns egentligen inget dom behöver och dom är i samma strl som dom haft ett tag och kommer kunna ha ett tag till... Så det blir att komplettera med vad jag hittar :)
    Klänningar är sååå kul att handla på salg! Jag köpte massor med babyklänningar i höstas så det hittar du nog massvis :)

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!