• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Duntoffla

Haha, allt för salg! Tror de öppnar 10 på fredagen. Eller är det 14? Nej tio är det nog och bara 14 första dagen. Jag har aldrig haft ngn plan inför salgerna, brukar gå bra ändå, ytterplagg köper jag nästan bara isbjörn så de struntar jag i. Möjligen softshell och lurvar såklart men inga overaller

• Lalalong

10 funkar absolut ;). Frågan är ju bara vad man gör med all packning under tiden .

Jag brukar skriva en liten lista när jag vet hur mycket pengar jag har... Inte för att jag ska handla slaviskt efter den men det är äkte skönt att veta innan vad pengarna räcker till :). Fast det blir ändå aldrig som jag tänkt ;)

• Duntoffla

Jag brukar räkna summan i danska och dela med 125. Då vet jag hur många plagg det blir ungefär. Tycker snittet på plaggen brukar vara den summan. Vad knäpp man är!

• Tjollabolla

Lalong; Ja, jag ska iaf FÖRSÖKA åka en onsdag, men jag behöver ju barnvakt då med. Eller så får sambon ta pappadag helt enkelt . Ja hon kan absolut få paxa en plats! Sååå synd att du inte kan onsdagen! Verkligen! Tycker vi börjat få rutin på vårt salgande ju

Sist gjorde jag som så att jag skrev ner vad jag hade hemma och i vilka storlekar, det var skiiitbra! Jag blir så osäker när jag står där vad jag har hemma och vilka storlkar jag har klänningar och grejor i . Annars ingen plan, stösta planen inför denna salgen är att få tag på en tjock-filt. Det MÅSTE jag få hjälp med! Dockhusen eller då gäääärna den som Butte hittade på OTT. Lia vill endast ha sin dockhusfilt och den är snart uppsliten ju! Hon kan inte sova utan den... Så det är prio 1. Annars är det mest babyklänningar och t-shirts till Milo. Gärna kläder till Lia i storlek 86, har ingenting i den storleken och jag antar att det är dax för den till hösten/vintern...

• Tjollabolla
    KossanMuu skrev 2011-05-04 19:07:17 följande:
    kan man ta sig dit med tåg eller buss eller är det bil som gäller?
    Jag tror man kan ta tåg till Köpenhamn och sen buss, sen får man gå en liten bit. Har aldrig gjort det, men finns en hel del som har! Så det funkar absolut.
  • h80
    KossanMuu skrev 2011-05-04 19:07:17 följande:
    kan man ta sig dit med tåg eller buss eller är det bil som gäller?
    det går jättebra med tåg o buss också. Jag har både kört bil o åkt tåg o buss
  • Duntoffla
    Tjollabolla skrev 2011-05-04 20:10:34 följande:
    Lalong; Ja, jag ska iaf FÖRSÖKA åka en onsdag, men jag behöver ju barnvakt då med. Eller så får sambon ta pappadag helt enkelt . Ja hon kan absolut få paxa en plats! Sååå synd att du inte kan onsdagen! Verkligen! Tycker vi börjat få rutin på vårt salgande ju

Sist gjorde jag som så att jag skrev ner vad jag hade hemma och i vilka storlekar, det var skiiitbra! Jag blir så osäker när jag står där vad jag har hemma och vilka storlkar jag har klänningar och grejor i . Annars ingen plan, stösta planen inför denna salgen är att få tag på en tjock-filt. Det MÅSTE jag få hjälp med! Dockhusen eller då gäääärna den som Butte hittade på OTT. Lia vill endast ha sin dockhusfilt och den är snart uppsliten ju! Hon kan inte sova utan den... Så det är prio 1. Annars är det mest babyklänningar och t-shirts till Milo. Gärna kläder till Lia i storlek 86, har ingenting i den storleken och jag antar att det är dax för den till hösten/vintern...
    Ja, att skriva vad man HAR är lättare. Det ska jag göra nu med Leas kläder. Noel har nästan inget Molo numera.
    Tjollabolla skrev 2011-05-04 20:12:43 följande:
    Men tror ni verkligen det kan va redan den 18?? Isf väntar jag till lördagen för då har BB kommit
    Det var ju helgen 16-17 för ett par år sen så det kan ju vara så även dettta år

• KossanMuu
    h80 skrev 2011-05-04 20:14:57 följande:
    det går jättebra med tåg o buss också. Jag har både kört bil o åkt tåg o buss
    byter man till buss då vid centralstationen i köpenhamn? minns du var man hoppar av? ska försöka hitta nån att släpa med mig så jag slipper åka själv. Dotterns pappa hade först tänkt följa med men han får nog vara hemma med tösen istället.
    ♥ Clara 14 februari 2010 ♥ - kossanshandarbete.blogg.se
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!