• Tjollabolla

Molo Lagersalg Vår 2011!

Nu är det snart dax igen flickor! Det som vi alltid längtar efter; SALG!

Molos lagersalg brukar hållas i hamnen i Köpenhamn, nån gång i november. Datum kommer ca en vecka innan. Så mer info kommer!

♥ Milo 22/2 2007 ♥ Lia 12/2 2010 ♥ milosblogg.blogspot.com
    TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-05 15:21
    Nån gång i MAJ/JUNI ska det stå såklart, inte november!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-01 21:24
    BILDTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m58694249.html

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:03
    ÄNTLIGEN FLICKOR!!!!!!!!!!!!!

LAGERSALG

molo kids holder stort lagersalg
    baby & børnetøj 0-12 år

- kollektionsprøver
    - fotoprøver
    - lagerrester

onsdag den 25. maj, kl. 14.00-21.00
    torsdag den 26. maj, kl. 14.00-20.00
    fredag den 27. maj, kl. 14.00-18.00
    lørdag den 28. maj, kl. 10.00-17.00
    søndag den 29. maj, kl. 10.00-16.00

Adresse:

KULTURHUSET DOCKEN, FÆRGEHAVNSVEJ 35,
    2100 KØBENHAVN Ø
    (For enden af vejen lige før Baltikavej)

Vi bor 15-20 minutters gang fra Nordhavn station.
    Linie 26 (færgehavn nord) kører til døren på hverdage.

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-05-19 14:18
    KÖRTRÅD!
    www.familjeliv.se/Forum-11-240/m59042493.html
  • Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!
  • Busbellan

Alltså varför vill folk alltid vänta med betalning. Har ju ett gäng auktioner som går ut imorgon om flera har redan frågat om de får vänta med betalning till bb. Brukar inte ha några problem med det men just denna månaden hade jag ju hellre sett att jag hunnit växla innan den 20:de.

Mamma till Nora, August och Ella
  • Smultronhjärta

Idag har jag salgtränat med Blingo lagerutförsäljning,lite danskshopping och annat skoj i MalmöSolig
    Nu börjar jag äntligen känna lite puls och längtan-vilken tur att det inte är så länge kvar nu då

♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-07 18:46:52 följande:
    Idag har jag salgtränat med Blingo lagerutförsäljning,lite danskshopping och annat skoj i MalmöSolig
    Nu börjar jag äntligen känna lite puls och längtan-vilken tur att det inte är så länge kvar nu då
    Låter som en bra dag! Vi har loppis shoppat, tre böcker och ett puzzel, 19 kr totalt

Sen köpte vi en glass för 15 på väg ut...
    080826 - Puma Teolin < truckerfrun.blogspot.com >
  • Smultronhjärta
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-07 18:56:58 följande:
    Låter som en bra dag! Vi har loppis shoppat, tre böcker och ett puzzel, 19 kr totalt raw

Sen köpte vi en glass för 15 på väg ut...
    Nice! Mitt var liiite dyrare men jag köpte mkt fint till både mig själv och ungarna på Blingo, underbara lila Katvig gummistövlar till Lova och en Småfolksklänning som jag länge har jagat (den behövde vi men det var iaf 50% ) Pappan i hushållet fick en snygg ziptröja  från Lollopard. Sen köpte jag roliga leksaker och pussel på en av de roligaste affärerna jag har varit på men jag vet inte vad den heter.. Dock kostade vårt pussel 100 spänn

..på rea

Bäst av allt var ändå sällskapet Stormis och JsNHjärta
    ♥♥♥Max&Lova♥♥♥
  • 1 och 1 är 3
    Smultronhjärta skrev 2011-05-07 19:02:33 följande:
    Nice! Mitt var liiite dyrare men jag köpte mkt fint till både mig själv och ungarna på Blingo, underbara lila Katvig gummistövlar till Lova och en Småfolksklänning som jag länge har jagat (den behövde vi men det var iaf 50% ) Pappan i hushållet fick en snygg ziptröja  från Lollopard. Sen köpte jag roliga leksaker och pussel på en av de roligaste affärerna jag har varit på men jag vet inte vad den heter.. Dock kostade vårt pussel 100 spänn

..på rea

Så ni har haft en brud dag... härligt!
  • Duntoffla
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-07 18:11:05 följande:
    Vet inte om du hört men jag kramade en liten trottoarkant med våra 3 veckor gamla fälg... INTE några glada miner här direkt... så jag tog från min salgkassa och köpte en ny fälg... Den la jag på igår. I morgon tar jag ytterliggare ett par tusen från "mitt hemliga konto" och får bilen sänkt. En sak vi pratat om att göra och V skulle igentligen göra det själv... nästa frivecka... om 4 veckor alltså... En lördag då jag istället kan åka på salg Drömmer

Dessutom tog vi oss en gekås tripp i torsdags

Summa summarum... mitt shoppingkonto är ganska tomt just nu men lite salgpengar kan jag nog hita i madrassen Cool
    Hoppsan! Hoppas att du kan länsa madrasserna
    Busbellan skrev 2011-05-07 18:34:27 följande:
    Alltså varför vill folk alltid vänta med betalning. Har ju ett gäng auktioner som går ut imorgon om flera har redan frågat om de får vänta med betalning till bb. Brukar inte ha några problem med det men just denna månaden hade jag ju hellre sett att jag hunnit växla innan den 20:de.
    Tradigt med sånta som alltid ska vänta. eller som min köpare som vann en auktion för 1 spänn, betalar inte. Jag skickar påminnelse efter en vecka drygt, hon svarar flera dagar senare detta;
    "Skickar pengar torsdag.Vill att Du skickar dom vecka20 är bortrest vecka 19
    vill inte ha paket i min brev låda.Hoppas att det funkar."

inget sorry att jag är sen och sen ha en sån nonchig attityd. har god lust att skicka dem ändå nästa vecka. Tror ni att hon betalade sina 25 kr inkl frakt i torsdags? så klart inte. Får istället igår nästa mail att hon betalar på måndag. Hallå, vi snackar 25 spänn? Vad är det för fel på folk? Kollade nu och hon har 28 neg. Hoppas att hon inte betalar på måndag, då lägger jag ut plagget igen.
    Smultronhjärta skrev 2011-05-07 19:02:33 följande:

..på rea

Låter som en härlig dag!
  • Ronjas mamma
    Pepper79 skrev 2011-05-06 20:43:44 följande:
    Ja det är himla positivt att danska kronan är låg nu. Hhhmm undrar om den beräknas stiga....kanske ska växla lite för säkerhets skull
    Det är inte danska kronan som är låg utan svenska kronan som stigit de sista månaderna men det ser ut som det håller i sig..
    Ha et godt lagersalg..
  • 1 och 1 är 3
    Duntoffla skrev 2011-05-07 20:38:36 följande:
    Hoppsan! Hoppas att du kan länsa madrasserna
    Busbellan skrev 2011-05-07 18:34:27 följande:
    Tradigt med sånta som alltid ska vänta. eller som min köpare som vann en auktion för 1 spänn, betalar inte. Jag skickar påminnelse efter en vecka drygt, hon svarar flera dagar senare detta;
    "Skickar pengar torsdag.Vill att Du skickar dom vecka20 är bortrest vecka 19
    vill inte ha paket i min brev låda.Hoppas att det funkar."

inget sorry att jag är sen och sen ha en sån nonchig attityd. har god lust att skicka dem ändå nästa vecka. Tror ni att hon betalade sina 25 kr inkl frakt i torsdags? så klart inte. Får istället igår nästa mail att hon betalar på måndag. Hallå, vi snackar 25 spänn? Vad är det för fel på folk? Kollade nu och hon har 28 neg. Hoppas att hon inte betalar på måndag, då lägger jag ut plagget igen.
     Låter som en härlig dag!
    Jag ska göra ett tappert försöka för att hålla dig sällskap på lördagen!
  • Duntoffla
    Ronjas mamma skrev 2011-05-07 20:41:46 följande:
    Det är inte danska kronan som är låg utan svenska kronan som stigit de sista månaderna men det ser ut som det håller i sig..
    Ha et godt lagersalg..
    Men kronan blir väl lägre än den varit om den förut legat på 1,47?
  • Ronjas mamma
    Duntoffla skrev 2011-05-07 20:49:34 följande:
    Men kronan blir väl lägre än den varit om den förut legat på 1,47?
    Jo det kan man ju säga, men det är inte för att danska kronan gått ner utan för att svenska gått upp.
    Bor i dk och har svensk mammapenning så nu känns det som man har haft löneförhöjning
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!