• LJ2

Molo Lagersalg Vår 2011!

Buttelina skrev 2011-05-02 21:44:27 följande:
    är det NÅN som ska åka på torsdagen eller fredagen? om det nu blir den 25emaj o framåt?
    blir de i början av juni, typ.. 1:a ? då får jag nog inte ledigt ons.. =( då måste jag åka tor.. *röd dag*
    hoppas på 25:e ! :-P
    Busbellan skrev 2011-05-02 21:44:39 följande:
    Har inte ens frågat än, men kan tänka mig att hon som inte fick plats sist vill åka med om det finns plats
    jag har inga bokade mer än dig isf.. =) syster håller jag till såklart..! ska fråga henne, men hon har sagt att hon ville med igen.. =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Buttelina skrev 2011-05-02 22:01:13 följande:
    då hoppas jag på den 2e haha
    haha =)

kanske snart dags o skriva körlista med

o folk, in med mer bilder i nya tråden!! vill se va man hittar, glömt allt ju, haha..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

finns de nån körlista? eller väntar vi med den till vi får datum?
    jag, syster o en kompis till henne (ja, jag känner henne med) e helt spikat härifrån, de e det jag vet nu *o så busbellan med då*

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2011-05-10 22:12:15 följande:
    LJ2: då kanske det ev finns plats för mig? Ni tar båten, eller hur?
    om inte hilla skulle ha den,  =) *åkte med sist, o pratade om det innan såg jag*
    ja, vi tar båten.. tycker det e smidigast så.. =)
    ev är de fler av systers kompisar som ville åka, ska kolla upp det med henne nån dag om hon hört mer om det.. isf går det ev 2 bilar härifrån..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    stökmamma skrev 2011-05-11 21:13:45 följande:
    Jahopp, fick höra idag att vi tydligen skulle på 40års fest den 28..... 
    tråkigt att missa men fyllesvin är inte riktigt min grej just nu    
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Duntoffla skrev 2011-05-12 19:58:48 följande:
    Hoppas att priserna är detsamma men det borde det väl. Har ju varit samma länge nu.
    va väl bara leggings de hade höjt sist tro jag ?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Duntoffla skrev 2011-05-12 20:02:52 följande:
    Ok,vad kostade dem då? Man kan ju förstå om de höjer någon gång med tanke på att saker och ting kostar mer att köpa in. Fast iofs har väl inte molo höjt ord priser dom ex katvig?
    75 dkk kostade de sist, har kostat 50 innan.. men va nog de enda tro jag ?
    o så hade de ju rea på vissa stl i flick, på lör va de iaf 50% på dom vet jag..
    mindre nån dag innan.. men från hmm.. 116 eller 122.. upp till 152 iaf då jag köpte till min stora
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-13 16:42:52 följande:
    Weee idag har jag laggt till 1100 i salgkassan En av mammorna vi brukar fika med var här o rotade i kassar
    Skål
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2011-05-14 23:08:06 följande:
    Jag hoppas på den 25:e, skulle passa mig perfekt!

grekis du som bor i Växjö, vet du om de alltid har danska pengar inne på forex i Växjö så det räcker att växla några tusenlappar där?
    Jag kommer ju inte komma iväg och växla förren den 23:de
    mig med!
    hoppas hoppas..!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    H I L L A skrev 2011-05-17 20:51:57 följande:
    LJ2 -- Jag pratade ju om att ev åka med i din bil. Men det är ändrade planer. Jag åker troligtvis inte alls. Jobbar och har inte möjlighet till semester.
    synd!!! missa salgen e INTE kul..
    men vet hur de kan vara.. inte lättaste o få ledigt hos mig heller *därför jag satte upp mig i feb , o HOPPAS på att jag valde rätt datum nu bara!!*
    Pepper79 skrev 2011-05-17 22:12:01 följande:
    Lj2: då är jag gärna spekulant på den platsen
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!