• LJ2

Molo Lagersalg Vår 2011!

Tjollabolla skrev 2011-05-26 11:42:13 följande:
    Jaa vill du  ha en grön overall till henne kan vi ju byta... 116 mot din 122a
    vet inte om jag släpper min 122 innan jag e säker på o hitta en större
    har ett tag mellan benen nu, o precis nedanför fingrar på händer, så får se hur mycket han växer i sommar.. hittar jag 128 kan vi byta isf men till lör håller jag i dom iaf
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-26 11:43:11 följande:
    Ok

Vi måste ju inte alls bestämma någon tid exakt. Bara man vet ungefär och det gör jag ju nu.
    Åh vad det ska bli roligt!

Då borde vi kunna käka vid 19 eller nåt kanske?
    nåt sånt *säger jag*
    bellan o min gubbe e hemma 4 båda, så åker väl ganska efter de, o vi har knappt 2 timmar till dig tro jag? från mig då..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-26 11:59:41 följande:
    Vet inte hur långt det är till dej härifrån men bellan har knappt en timme hit.
    o jag en timme till henne ca, knappt.. =)
    tro jag har runt 15? till dig.. nåt sånt..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Flock skrev 2011-05-26 12:11:53 följande:
    ÅH, JAG ÄR KÄR!!!!
    Vilken söt detalj på MMP-jackan! En kompass! Så häftigt, det såg jag inte igår!
    de va de första sonen såg tufft!!
    o sååå snygg grön ju!!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Greksmurfen skrev 2011-05-26 12:19:17 följande:
    det e på overallerna med =) dem där frost som var för 300dkk ;).............så lilla melina ska ha kompass på sin overall med =P hahha
    de va dom jag köpte, en svart o en grön åt sonen
    letade till lillan med, med de va slut =(
    hoppas de lägger upp fler till lör :-P
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 12:20:21 följande:
    Ja gör det

Vet i tusan om vår 116 kommer räcka, var ju knappt nån skillnad på den och vår regnbåge i 110. Å andra sidan booorde han ju inte växa lika fort nu...
    mätte mot vår coast i 110 här med, o det va inte alls mycket skillnad! ska nog fota sen o visa..
    inte undra på att jag e osäker på den.. hans 110 blå sitter precis nu lixom..
    hoppas inte han växer massor här med..

provade den blå på lillan, men den får nog åka.. vill ha grön till henne tro jag :-P sååå fin Hjärta
    o regnbåge 92 ska nog åka.. hon kommer inte kunna ha den i vinter märker jag..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nä, rumpan från stolen o FOTA!!!!!

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nu har jag kollat av mina kvitton mot mina varor..
    o får ta tillbaka va jag sa till igår tro jag om min kasse... :-P
    jag gillar han 

handlade av en tjej andra ggn igår o tänkte jaha, sak samma, har ju bara 12 plagg.. , med en äldre bredvid som lärde upp, o hon va med snäll snäll! visst.. :-P

har ni kollat av era?

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2

har inte räknat på de 20% som va nu då.. de va ju "ordpris" med 20 igår.. så där e lite rabatt med..
    på den 20&rean gjorde de visst 245 dkk! på den stora tjejens kläder :-O tyckte inte 20 skulle göra massa, men 15 här o 20 där blev lite =)
    o lör va de 50% ! hua
    nu har hon ju massor.. fick 17 plagg visst o NÖJD liten madame kan jag lova!! gillade allt denna ggn!
    neonleggings till henne va sååå bra, både hon o kompisen tyckte de va såååå häftiga

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2011-05-26 15:51:30 följande:
    Oj jag har glömt att kolla det. Måste se om han var snäll nog
    men skriv privat sen..! eller fb . bättre där ingen "mer" kan läsa.. *läs danskor eller nåt*
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!