• LJ2

Molo Lagersalg Vår 2011!

Pepper79 skrev 2011-05-26 10:25:15 följande:
    nej jag fattar inte var de tagit vägen för tror jag betalade för dem. Men lär påpeka detta får Molomannen om han är där på lör
    oj då!! ja då borde de finnas!
    vilka var det?
    kan kolla med hon som har bilen så de inte ligger där omifallatt?
    jag glömde visst kassen med spel o knickers som tjolla o moa kom med.. :-P den e i hennes bil visst..
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-26 11:01:58 följande:
    Ronya har plats!
    Pizza här imorogn.
    åhh va ni e söta Hjärta
    vad behöver jag ta med mig?
    hur gör ni med matsäck till lör? köper ni ist då? eller gör ni på morgonen?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Flock skrev 2011-05-26 10:45:10 följande:
    Blir så ledsen när folk inte respekterar andras saker, även under dessa omständighter som råder vid salg..
    Tur vi kunde hjälpas åt så bra!
    tyckte så synd om er!!!
    de borde låta bli kassarna när de står vi folk som sitter o rensar!! tycker man ju.. =(
    catta blev ju med av med sin, hade iofs förställt den, men vi satt ju med ryggen där tydligen, o de va i kassen ändå! =(
    gäller o hålla i den!! hårt!
    hittade ni de mesta igen?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-26 11:00:54 följande:
    Småttarna här plockade av lapparna på alla kläderna medans jag vände ryggen till en stund. Sen har de lekt med de en bra stund.
    haha.. så du hade kunnat samla lappar lixom, de hade räckt
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

nähä.. om jag skulle fota? o räkna på va de skulle kostat?
    vet iaf att jag fick en lurv för 50 dkk sista omgången, av en tjej som pratade med en annan "dam" om det.. den va visst platt tyckte de?
    stora tjejen kommer iaf bli glad,m då den va rosa!! :.-)
    helt ok rabatt med tanke på att de va 10-12 plagg sista, typ tshirt, tröja, leggings o nåt.. =)

första kassarna e jag mer nyfiken på...

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    lillronya skrev 2011-05-26 11:14:18 följande:
    Kanske ett täcke eller sovsäck.
    Jag fixar nog min matsäck imorgon så får den stå i kylen till vi åker.
    ok.. då lånar jag lite plats i kylen med o gör min i morgon med innan jag åker =) *eller köper om jag inte orkar göra :-P* NU ska jag nog ha en sallad med nåt gott i =)
    tar med sovsäck/täcke o kudde med då =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Flock skrev 2011-05-26 11:17:41 följande:
    Overallen var borta Gråter
    någon mössa.
    och så blev mammma T klänning i fel stl.
    Det mesta hittade jag men det tog sin tid...
    fy vad tråkigt!! =(
    jäkla danskor!! man ska lixom inte behöva be nån HÅLLA i påsen, ska ju räcka med o ställa den bredvid??
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Kyss tjolla, sååå söt liten tjej ju!! o linnet passade ju jättefint!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 11:32:04 följande:
    Alltså jag förstår inte varför dom är så jäkla sura och tvära. Där var en gammal kärring som först blev sur på oss för att vi satte oss ner?! Skällde på Malin för hon stod minsann där. Jaha... Jo, stå du där, jag sätter mig framför liksom.
    Sen när vi fick flytta så kom hon och gick och pekade på oss och skakade på huvudet och sa nåt till personalen, men dom bara viftade bort henne. Vet inte varför det störde henne att vi handlade så mycket? Sur kärring var det iaf, hon var nog mellan 60-70 år.
    ja, att personalen inte säger nåt *mer än att flytta från nödutgång då* de vet vi..
    de vet ju att vi handlar massor!!
    men vi får väl sitta vart vi vill??? vi va inte i vägen minsta???
    tro hon va avis för vi hitta så mycket fint.. :-P
    kan ju be henne flytta på sig på ett bra sätt annars OM hon nu va i vägen?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-26 11:36:35 följande:
    ja det gjorde det! Det såg ju såå litet ut, var tvungen o testa. Sååå himlans fint! Nu vill jag ha vaaarmt!

tror du inte er overall i 122 passar din grabb heller? Skrev du att du hade velat ha 116 till tjejen?
    ja, jag ångrar att jag la bort 116.. grön fick ju du, o rosa la jag i en kartong bakom mig =((
    fick ju mpått innan o mätte, så tyckte de skulle räcka med 122, men har bild på han i den nu.. o jag e osäker!!
    lillan provade 122 med, o såklart den va stor, men inte gigantisk.. så hon hade nog kunnat ha 116 i vinter..
    får hoppas på lör
    provade coast 110 på henne med, men den såg mer stor ut? så den får åka!!
    den gröna va mycket finare såg jag här hemma så ska leta ny!!! elelr rosa.. eller båda
    o kanske 128 OM de finns fler såna.. e ju inte säkert..
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!