• LJ2

Molo Lagersalg Vår 2011!

Duntoffla skrev 2011-05-24 21:46:19 följande:
    Ha det superkul imorgon tjejer!

Och som sagt, skit i att gå och lägga er på en gång imorgon. Bilder vill vi ha!  
    hmm.. jag va hemma runt 1 sist.. tro INTE jag lägger upp bilder då?
    sorry.. :-P
    e ju en bit o köra, men de som bor i malmö kanske hinner upp med sina bilder, om de orkar.. =)
    jag kommer va nyfiken på alla bilder där med!! se va andra hittade o inte jag
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Busbellan skrev 2011-05-24 21:51:05 följande:
    Ja, mina bilder får ni tidigast på torsdag kväll, hinner ju inte ens klämma själv förren då
    tråkigt.. =( vet hur det är! man lägtar hem som bara den..

jag ska bara klämma molosar på tor, o pussa på mina barn =)
    sen fre e det marknad i jönköping, o då brukar de ha halva rea på flera ställen, så måste in o kolla där tro jag..
    o äta onyttigt o låta barn köpa nån ballong o sånt roligt =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Duntoffla skrev 2011-05-24 21:58:52 följande:
    Haha, det är lugnt. Skämtade bara. Vet hur dödligt trött man är! Mina bilder kommer typ söndag kväll
    vet, alla brukar va lika trötta, men jag e oxå den som tycker alla ska lägga in bilder ons när jag själv åker lör haha..
    Busbellan skrev 2011-05-24 22:01:12 följande:
    Ja, på fredag ska vi inte göra någonting. Har inget att göra till skolan så Ella ska vara ledig då. Tror hon får agera modell hela fredagen
    jag ska försöka övertala mina att va de på tor.. brukar inte va lyckat dock då de har viljor!!
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Tjollabolla skrev 2011-05-24 22:24:39 följande:
    Vi litar på den som säger SOL! Jag kollade på Klart.se där brukar det stämma med och det stod sol och enstaka lätta regnskurar...

Hur sover man natten innan salg?! Helt omöjligt ju!
    man gör en butte först så somnar man gott?
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    MejaKiZnic skrev 2011-05-24 22:47:39 följande:
    Lagt upp min molo garderob och skriver en lista på allt som måste köpas gubben somnade så fort han såg mig börja med mina kläder  Drömmer

jag skrev ner de vi hade ist.. annars kommer jag hem med dubbelt..
    gör jag nog ändå iofs, kommer nog inte kolla listan haha..

NU ska jag koppla ner o soooova!
    snart snart snart e de salgdax...
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2

Ronya? boka in mig då om de fanns plats
    han sa visst inte mycket här.. "ja, men de har du ju redan sagt att du ska iväg igen?"
    o va säger man om det? ehh, hejdå

* 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 10:15:09 följande:
    Vi bestämde ju igår att ni skulle med. sen på vilket sätt och hur svårt det skulle bli att övertala era män de struntade vi i. Vi räknade bara med att ni fixade de :-9
    haha.. jo ni stod o sa det ja.. eller DU sa det haha..
    men trots 2 omgångar i kassan så har jag nästan 2000 dkk kvar? :-O o de bränner i väskan haha..
    så pizza fre hos ronya va de sagt va?
    hade ronya plats för mig med på natten tro?
    annars har jag annan som bor nån mil från henne bara som jag kan sova hos =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    annie dark skrev 2011-05-26 09:49:45 följande:
    Ngn haär som har swedbank och inte hunnit växla men ska åka på lördag?? Kanske kunde kika efter två saker till mig i så fall, givetvis mot betalning.
    jag ska till stan i morgon, så kan växla då?
    ska ner på lör igen e de sagt.. o har ingen o köpa till då, sdå 2 saker extra o kolla efter gör inget =)
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    Pepper79 skrev 2011-05-26 10:08:10 följande:
    Har lagt min shopping i "vanliga" BT. Glömde dock fota pärlballerina skorna till mig

Sen har det försvunnit ett par mjukisskor som Elliott skulle haft. Får köpa ett par nya på lördag. De måste glömt lägga ner dem i påsen  kassan eller nåt
    men de kan ju inte bara försvinna????
    säker på att du inte la undan dom i kastahög? =( surt..!!
    här tog jag ju 122 till sonen i overall, men shit!! undra om den passar hela vintern?? han hade lätt kunna haft 128!! o lillan 116 sonm jag la undan i den gröna!!!!! så irriterande..
    jaja.. fick ju massa annat fint med mig
    * 3 underbara busfrön *
  • LJ2
    1 och 1 är 3 skrev 2011-05-26 10:24:59 följande:
    Vi räknade med både dej, Matilda och Nora när vi räknade igår så de ska finnas plats. Ev. om någon behöver ta med sej sovsäck... kolla med henne!
    Hjärtaunderbara flickor då!!
    * 3 underbara busfrön *
Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!