Inlägg från: Duntoffla |Visa alla inlägg
  • Duntoffla

Molo Lagersalg Vår 2011!

stökmamma skrev 2011-04-26 10:27:25 följande:
    20 blir tufft, för Mimmi tävlar den helgen, helgen efter är hon på klassresa
    Aha, då hoppas vi på den senare då
  • Duntoffla
    h80 skrev 2011-04-26 12:49:32 följande:
    är det nån som kommer ihåg hur tidigt mailet kom förra gången? jag har för mig att det kom på fredagen innan, men jag är inte säker
    Jag tror det kom på torsdagen eller fredagen
  • Duntoffla

Ser jag fel eller är det billigare att köpa BroBizz och sen betala 2 enkelresor än att kontantköpa 2 enkelresor?

Jag kanske är dum men varför gör inte alla det i så fall? 

• Duntoffla
    h80 skrev 2011-04-28 21:59:40 följande:
    tror att det är så ja Glad tror att de flesta tar för givet att det inte är så...
    Det ser ju onekligen ut så. Ska kanske beställa ett sånt då.

• Duntoffla
    Aurora Borealis skrev 2011-04-28 23:51:22 följande:
    Ja men det är nåt sånt, därför har vi brobizz. Vi fick lapp om det förra året när vi åkte över, var bara att skicka in kvittona så fick vi pengar tillbaka.
    Nej för oss blir båten ju på något vis en bromskloss när man precis kommit iväg.
    Godiset är ju rätt dyrt på båten också men jag är helt tokig i Tic Tac´s så det brukar bli en väldigt dyr båtfärd
    Då ska jag definitivt beställa ett. 
  • Duntoffla

Ett barnbidrag till hade inte gjort något men med lite tradera ikväll så har jag nog runt 5000 vilket är mer än vad jag haft förut. Men nu har jag ju fler barn också

• Duntoffla

Var det inte nationaldag den helgen? Kanske inte så troligt då även om det hade varit bra. Jag hade glömt att jag lånat 1500 till ny barnvagn från salgkontot och nu när duon är såld så har jag plötsligt mer pengar där

Svar på tråden Molo Lagersalg Vår 2011!