• Kelsson1

Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011

Vill att alla som kämpat med IVF och äntligen lyckats ska kunna känna sig hemma här!

Hit vill jag även ha alla från ursprungliga tråden: www.familjeliv.se/Forum-7-134/m55236143.html 

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2011-04-08 17:30
    Bara för att det finns en ursprungstråd betyder det inte att vi inte vill ha andra IVFare hit, tvärtom! ALLA är välkomna. Ju fler desto roligare!

• Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011
  • Kelsson1

7879: Familjerådgivning? Förstår om du inte drar med honom till någon som inte är bra. Har du sagt till att du vill ha honom med på BVC?

• Luella
    Sunseed skrev 2013-02-15 17:17:43 följande:
    Fy så hemskt för dig.
    Får man inte lugnande om man mår så? Det verkar ju jättedumt att någon ska behöva ha panikkänslor i det läget. Hjärta 
    Lugnande samtal bara . Det var jättefin personal.
  • Gloxi

Sunseed, med hänsyn till barnet, så vill de nog hålla medicin nivån nere. Du verkar ha bra stöd, så de kan säkert stilla din oro. Jag förstår dig. Hade också varit orolig.

• Sunseed

Jag har läst att man kan få sån där barnsalva/bedövningssalva i alla fall, och så har jag läst att man kan be om att få urinkatetern efter bedövningen är klar. Alltid något.

• Sunseed
    Luella skrev 2013-02-16 00:14:34 följande:
    Lugnande samtal bara . Det var jättefin personal.
    Det är tryggt med bra personal. Jag tror att dom är jättefina här också. Alla hittills har i alla fall varit det. Då blir det genast lättare. Solig
  • Sunseed
    Gloxi skrev 2013-02-16 11:01:14 följande:
    Sunseed, med hänsyn till barnet, så vill de nog hålla medicin nivån nere. Du verkar ha bra stöd, så de kan säkert stilla din oro. Jag förstår dig. Hade också varit orolig.
    Lite lustgas kanske jag kan fråga om.  
  • Gloxi

Gör det, Sunseed! Be dem skruva upp ordentligt. Mig hjälpte inte lustgas, men tror att det var mest syre i den. Heh heh

• Najje79

Lustgasen är lite trixig. Min man hade stenkoll och sa till om jag inte andades tillräckligt djupt (man kunde se det på en bälg eller vad det kallas).

• Najje79

Jag hade ju bara lustgasen och bara under öppningsfasen, hann inte få epidural eftersom öppnade mig så snabbt, men lustgasen gjorde underverk

Svar på tråden Äntligen plus efter IVF, BF hösten/vintern 2011